måndag 26 oktober 2009

Mera ljusstakar...




Vad kul att ni tyckte om ljusstaken som jag visade!
Tack för alla beställningar som har trillat in, och många som varit inne i
vår webshop har sett de andra "guldklimparna" också!
Hjärtljusstaken hade vi förra året men den är en stor favorit som
vi köpt hem fler av!





Finns även i form av en vägglampett med 2 ljus som är jättefin!
( jag har inte lyckats med något bra foto på den, men den finns med i webshopen )



Och när jag såg den här på mässan gjorde hjärtat en dubbelvolt!
Den är sååå himla fin, påminner om en gammal kyrkoljusstake!



Här har jag fotograferat med blixt. Den är vit med lite gråaktiga rosor,
en riktig fullträff!
Och den här ljusstaken tycker jag passar att stå framme året om.
Än finns det ljusstakar kvar hos oss i Slottsboden
och jag hoppas det går att kompletteringsbesttälla fler i veckan!



Ja, nu frossar vi i ljus!
Här har vi en fin zinkljusstake med levande ljus för endast 98:-

Zinkburken med motiv är också så söt! Här har en blomma hamnat i den,
men tänk vad kul att fylla den med go´saker och ge bort till jul!
Hoppas ni alla har haft en riktigt skön helg och känner er redo
för en ny kreativ vecka!
Jag har haft en lång och skön ( och lat ) helg. Vi har varit på en
spa-weekend och blivit bortskämda så nu är jag full av energi igen!



Fint zinkhjärta hittar du här

Tack för alla rara hälsningar.
Vi ses snart igen!

Kramar från

Carina









4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Oj vilken ljustake!!den med grå rosor..vad kostar en sådan? kan man beställa den hos dig?
Mvh Kaisa

Vit som snö sa...

Den med rosor är ju heeelt ljuvlig!! Blir hur sugen som helst. Förstår vad du menar med att hjärtat tog ett skutt;-)
Ha det gott! Kram Cilla

LantlivsAnette sa...

Ohhh så mycket fint du visar oss !! Och du, den ljusstaken kommer att slå säljrekord tror jag, jag föll också för den, visar den idag hos mig också !!
Ha en fin dag
Kraaam Anette

Lissboden sa...

Hej!
Jättefina ljusstakar!
Jag är så ledsen att jag missade dem på mässan men man kan inte vara med överallt.
Lycka till med försäljningen!
Kram/Maria