måndag 22 februari 2010

Sol!!!




Åh, så härligt att kunna fotografera när solen skiner!
Tulpaner på köksbordet är lycka!
Tänk, vilka kontraster det är med vädret. Snökaos och stormvindar hela lördagen
och så fick vi vakna till en strålande sol på söndagen.
Käre mannen hade fullt upp med snöskottningen och jag sprang runt med
kameran och förevigade sol och snö.
Jag har lovat bilder från Sannas rum, men tyvärr blev flera av dem alldeles
för suddiga så jag ska göra nya försök.



Här skiner några strålar in genom badrumsfönstret och jag måste förstås
föreviga dem.



Vardagsrummet badade i ljus och jag bara njöt.



Ser ni min fina linnekudde i bakgrunden? Jag har visat den förut, men det är
en kär favorit som jag har fått av tusenkonstnären Carina, Ängeln i vitt .
Hoppas ni också har haft en skön helg och är redo för en ny vecka.
Här har vårens nyheter börjat trilla in så smått och idag när solen
skiner igen ska jag fotografera lite nytt till webshopen.


Ha det så gott allihopa och klä er varmt om ni ska ut idag.
( I morse var det -27 när jag klev upp, brrr! )
Nu väntar fika tillsammans med min sportlovslediga Linnéa och min
krassliga Sanna. Sen får vi se vad jag hittar på!
Soliga kramar
från Carina




5 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Tulpaner är så härligt! Har inte köpt på ett tag, hinner ändå inte njuta mitt i allt just nu!
Du har så vackert i ditt hem!
Kram Agnetha

katarina sa...

Hallå vännen!
Ååå så många fina bilder du visar.
Tulpaner kan man aldrig få nog av.
Men duuuu...
hur go är inte Elvis....himmel så söt han är!

Men det måste bli en hel del snöbollar i den där pälsen....

ha en mysig dag!
kraaaaaaaaaam

Photo by Maria sa...

Så fina bilder från ert hem.. Solen gör underverk både med oss och med bilder :-)

Njut av dagen..

Kram Mia

Patricia sa...

Ja vilket väder det är, ena dagen snöstorm, sen underbart krispigt solsken och idag isande kallt med stilla snöfall som kommit nu på e.m. och mer snö ska det visst komma i veckan...helt galet...men underbart vackert.. =)

Jag var med ut och fotade i går, lagt upp massa bilder på bloggen.
Känns väldigt knepigt att hålla visningar med Vår- och sommarkläder just nu... ha ha

Må så gott!!
kram Patricia

Marita sa...

Vilka härliga bilder!! Visst blir man alldeles kollrig av lycka när solen tittar fram!!
kram, Marita