fredag 2 juli 2010

Små ord och budskap





Nu har vi äntligen fått påfyllning av de små bokstäverna igen!
Jag tycker det är så kul att skriva små ord och placera ut här och där, och jag vet
att det finns många fler som gör det.
Jag har gjort i ordning små påsar till alla er som har beställt och väntat,
så det är bara att titta in när ni har vägarna förbi.




Hos en blomsterhandlare i grannstaden hittade jag små bulliga hjärtan
med små söta ord och de sitter lite här och var nu.



I butiken finns även denna berlock á 49:- st.




Små skyltar är också kul, den här fick vi hem förra veckan och nu finns bara
ett fåtal kvar.





Kursiv
Ännu ett litet hjärta med text.



Idag är det redan fredag och nu i juli månad har vi i Slottsboden
öppet alla dagar 12 - 17

Hjärtligt välkomna!!!




Äntligen har våra pioner börjat slå ut och självklart var jag tvungen att nypa
av ett par stycken och sätta i vas. Och jag lyckades klämma dit ett litet hjärta också.

Här strålar solen för fullt och det är en underbar morgon.
Jag ska strax ta itu med dagens bestyr, en liten snabbstädning inför helgen
innan jag öppnar för dagen.
Men först ska jag hämta ännu en kopp kaffe och bara njuta en stund, de här
dagarna är så få så det gäller att ta vara på dem.
Ha det så gott allihopa och tack för att du tittar in här!
Kramar från
Carina




2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Så söta hjärtan du har hittat..

ha nu en bra fredag..

Kram Mia

Vero sa...

Vilka fina hjärtan.

Jag har så få pioner hos mgi så jag kan inte ta några att sätta in. Jag får titta på dem ute istället. De röda blommar just nu och den vita har så stora härliga knoppar och spricker nog ut till helgen tror jag.

En fin dag önskar jag dig!