måndag 9 juli 2012

Ännu en skönhet på hyllan


En ny  (gammal) skönhet i samlingen! När käre mannen och jag var på en utflykt för ett tag
sedan så stannade vi (förstås) till vid en loppis som vi hittade efter vägen. Det var ett riktigt
drömställe för jag hittade så mycket fint som ville följa med mig hem.
( I bakgrunden syns min andra terrin med lock)

Det första ögonen föll på när jag klev in var den här vackra terrinen.


Snabbt ställde jag den på disken innan jag fortsatte kika runt.


Nu har jag planterat petunior i den. Hittade röd-vita dubbla petunior sist jag var iväg
och handlade blommor så nu fick det bli lite färg.

Jag tycker terriner är så fina att plantera i, jag har några stycken till utan lock som jag samlat på 
mig under åren.

Sen finns det en superfin  terrin hos oss i butiken  som jag går och sneglar på...
Den vore så fin att servera något gott i,  jag ska fotografera och visa er sen.



Hoppas ni har haft en skön helg! Här har allt varit toppen förutom att dagarna går
alldeles för fort! 

Nu väntar en ny vecka fylld med nya utmaningar och skojsigheter.

Ha det gott.

Kramar från Carina




1 kommentar:

Vitspets sa...

Vilken fin terrin vilket fynd
Ha en fin dag
Kram Karina