torsdag 31 januari 2008

utmaning

Hej igen!

Dagarna går så fort. I måndags lovade jag att jag snart skulle vara tillbaka, och nu är det redan torsdag...

När vi var bortresta hade jag fått en utmaning av ängel i vitt och nu är det dags att ta tag i den. Egentligen ska man skicka den vidare, men eftersom det var ett tag sen jag fick den och jag inte har koll på vilka som haft den hos sig så tycker jag att ni som vill antar den.


Här kommer 7 sanningar om mig.


1. Börjar alltid dagen med minst två koppar kaffe.

2. Älskar att inreda, dekorera och arrangera.

3. Har ett bra sifferminne men svårare med namn.

4. Envis ( låter kanske bättre med målmedveten? )

5. Otålig, jag vill att saker ska ske på en gång, helst igår.

6. Tycker inte om att ha det stökigt omkring mig.

7. Nära till skratt men även lätt för att gråta.


Här finns det mer att fylla på med men det får räcka med dessa 7 den här gången.
Ja, det är hit vi drömmer oss tillbaka nu.
Visst ser det härligt ut?
En kvällsbild från Karon beach, Thailand.
Men nu får vi blicka framåt och vänta på våren.
Ha en fortsatt bra torsdag!
Kram, Carina

Inga kommentarer: