onsdag 1 juli 2009

Mera nytt...





Nu har vi äntligen fått hem nätkupan på fat och en skyndade jag mig att lägga beslag på.

Visst är den läcker? ( 229:- kostar den )


Några avklippta blomklasar från hortensian fick hamna i den som dekoration.
De har börjat skifta i en så härlig limefärg nu. Från början var de vita och de har växt och blommat i massor ända sen i april.







När de har blommat färdigt brukar jag plantera ut dem, men jag får de aldrig att blomma om, det blir bara små gröna buskar av dem...





Och har ni sett vilka läckra trädgårdstjejer som har flyttat in hos oss?

Det är Therese , "Stygn med stil" som syr dessa underbara fågelskrämmor och en hel massa annat som också finns hos oss i butiken nu.




Lilla snigel och en söt groda med tyllkjol är också skapat av den här duktiga tjejen.





Och en massa cupcakes, fina som dekoration eller också som nåldyna.


.............................


Och nu är det redan juli! Himmel, så fort det går!


Men jag försöker verkligen ta vara på dagarna och njuta så mycket jag kan, och jag hoppas du också gör det!


Från och med idag och hela juli månad har vi öppet 12 - 17


Hjärtligt välkomna!



Nu ska jag dyka ner i kartongerna och se vad det är i alla de andra lådorna.

Det är lika spännande varje gång vi får nya leveranser!

Ha det så gott alla!

Vi ses snart igen!

Kramar från

Carina

6 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Jag kanske tar mig en tur förbi dig idag... :)

Behöver lite ombyte fr renoveringen...

Kram

Patricia sa...

Vilka härliga grejor...snigeln och Cupcakes var ju superhärliga!... =)

Ha det så bra i värmen!
Kram Patricia

Mamma C sa...

Mycket roliga, söta och fina saker ni har.
Kram mamma C

Danielle sa...

Vad roligt att höra att du gillar min blogg! Dumlepajen är fasligt god, för god för att ens tänka på! Kul att ni också gillade den. Vilka söta cupcakes, sånna hade ju inte varit helt fel att ha hemma, fast det brukar vara fult med "vanliga" så det är ju fall de får plats ;-)

Lotta sa...

Underbara kvistar av HORTENSIAN,såå vacker blomma.Vilka fina skapelser du visar upp,trädgårdsdamerna är såå fina.Ha en skön dag.Kramisar Lotta

Vita små hjärtan sa...

Å vad mycke fint du visar!!!
Må så gott i värmen kram Agnetha