söndag 13 september 2009


När mörkret sänker sig...




Jag har tassat runt och fotograferat lite när det mörknade ute.

En höstplantering har hamnat på stolen bredvid ytterdörren.



Lilla köksfönstret sett utifrån.



På altanen har vi tänt mängder med ljus, här lyser det i jättelyktan.

..........................

Hoppas ni har haft en skön helg och känner er redo för en ny vecka.
Här har helgen rusat förbi i ett rasande tempo, men det känns som vi har
hunnit med att göra mycket. Jag har drabbats av stora "rensar-sjukan"
igen, så nu röjs det för fullt både högt och lågt.

Det är så skönt när det blir lite svängrum i skåp och garderober igen!

Och när man röjer bort litegrann, så kan man med gott samvete tillföra lite nytt.




Den här underbara trävimpeln som är snidad för hand och textad på fri hand
har jag sneglat på länge, och nu är den min!
( finns att köpa i Slottsboden )

Den hamnade på väggen i hallen och det känns bra
att mötas av de orden när man kommer in!




I butiken finns även en liten minivariant med olika texter.




Ha nu en riktigt bra start på nya veckan
och må så gott!

Vi ses snart igen!

Kramelikram

från Carina

2 kommentarer:

Lissboden sa...

Vad höstfint du gjort!
Jag hinner inte med riktigt allt jag skulle vilja nu men till helgen måste jag ta mig tid och fixa lite.
Skyltarna var fina. En sådan skulle jag kunna tänka mig.
Ha en fin höstvecka!
Kram/Maria

Anna Nyberg sa...

Vilken inspirerande blogg!! Ser att du också gillar antikladan i Kungsör. Kan tipsa om att i helgen 19-20 sept, blir det loppis ute hos Susanne i antikladan. Möjligen lite rea också!!
Häls Anna