onsdag 2 september 2009



Snabba puckar...





Ja, det kan man verkligen säga!

Första leveransen med nyheter som vi beställde på mässan kom redan i måndags!

Massor med fina smycken från Pearls for girls



Flera olika armband med fina berlocker.



Kolla vilka fina pärlor! De får mig att tänka på fint blåvitt porslin...

Mera halsband och berlocker plockas upp i butiken idag och hamnar snart i
webshopen



Linnefärgade gardiner och lampkjolar med monogram i off white. Äntligen lyckades jag få till ett foto!
Här ovanför ser ni ett av fönstrena i butiken




Och nu stiger ljuskontot igen, vi tänder ljus i mängder!




Och bakar äppelpajer!

................................

Men nu ska jag greppa målarpenseln igen och fortsätta med ett av mina projekt.

Vad jag målar visar jag en annan gång.

Idag, onsdag har vi kvällsöppet i Slottsboden 16 - 19

Varmt välkommen!

Ha det så gott allihopa!

Kramar från

Carina

5 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Underbart är det att kika in hos dig! Vilka härliga smycken, kommer nog snart förbi ;).

Älskar också denna årstid när man får tända ljus igen. Måste nog ta mig en sväng till dig även av den anledningen.

Nu har du väl även tid att komma förbi mig?

Stor kram

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Oj det var snabba ryck!!!
Så fina smycken, och fina saker!
Kramar Agnetha

Patricia sa...

Ja det var söta smycken du fått hem...lite julafton hos dig nu med alla leveranser som kommer.

Jag ska hämta en kartong från Capri och en från PXC idag, så det blir lite julafton här med, hoppas orka packa upp det för i morron har jag visning.

Hör av dig om datumförslag så ska vi nog få til en visning för dig o dina vänner med.. =)

Kram Patricia

katarina sa...

hallå hallå!!!

Ååå vad mycket fint du visar...
Jag var aldrig ens in tillderas monter den här gången...
Ljus kan man ju aldrig tända för många....mysigt!!
Äppelpajjen ser himmelsk ut...särskillt nu när man försöker vara duktig å hålla igen lite...
Snart helg då får man äta!!

Fniss fast jag åt äppelpaj i går jag med...blink..
Kraaaam katarina

Hos Syster Olga sa...

Halåå..
Att jag inte tittade in hos dig på bloggen tidigare. Jag var nämligen ut till dig i onsdags på dagen men det var stängt,hade jag läst din blogg så hade jag fått reda på att du hade öppet på kvällen ju'..hmm
Helgerna är ju så uppbokade och går så fort,imorn ska min Joel stå på kolifejen och ha loppis med klassen, hoppas på uppehåll.Ska kika in på din hemsida och webshopen tänkte jag.

Ha det gott !

Outi