fredag 14 januari 2011

Helgmys




Fredag igen och en hel skön helg framför oss!
Vad ska du göra?
Här finns inga planer, vi får se vad vi hittar på för något...
En sak är säker och det är att det blir massor med helgmys i alla fall!





I asken göms After Eight-bitar, det blir så mycket finare att förvara dem så här
istället för den tråkiga gröna papplådan.




Centrera
Jag såg att det är "tulpanens dag" imorgon, lördag så det är bäst att fylla på
med några nya buketter till helgen!



Idag bjuder jag er alla som kikar in här på färska munkar ( som kära svärmor har
bakat till oss ). Försök att äta dem utan att slicka er runt munnen,
helt omöjligt!
Ha nu en riktigt skön helg och ta hand om varann!
Vi ses snart!
Kramar från Carina

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, helgmys!!! Önskar dig en förträfflig fredag. Ska absolut ut och köpa lite tulpaner.

Kramis Lisa

Vitt hus med svarta knutar sa...

För mig är det jobb som gäller, men ska väl hinna med någon lugn stund. Har sett de där fina askarna i någon butik och funderade pga formen vad man kunde tänkas ha däri, After Eight förstås! Fint!

Mmmm munkar...jag har aldrig klarat av att äta upp en hel utan att slicka mig om mun, så jag förlorar väl=)

Ha en fin och mysig helg!
Kram,
Regina

Photo by Maria sa...

After Eight är ju så gott, de hade knappt hunnit hamna i den fina burken inna de var slut om det vore här hemma..

Tulpanens dag, ja då får jag nog byta ut min lite spretiga bukett mot en ny fin :-)

Ha en fin fredag..

Kram Mia

annika sa...

Mmmm...härliga tulpaner!
Ska ta en promenad till blomsteraffären och köpa hem en ny bukett...de tar ju fort slut.
Ha en mysig helg....vi har inte heller planerat något särskilt.

Kram