lördag 29 januari 2011

Vårkänslor!





Idag strålar solen och det är några plusgrader ute, inte konstigt att
man får vårkänslor!
Ville bara kika in lite snabbt och önska er alla en härlig helg!!!
Här blir det fikapaus i helgstöket, ett spontant besök resulterade i att
jag trollade ihop några hallonmuffinsar till kaffet.




Härliga våriga färger på muffinsformarna hittade jag i mina gömmor.

Men snart kommer det hem underbara muffinsformar till butiken, vi beställde

fina sådana och matchande servetter på mässan!

Ha det så gott allihopa och hoppas solen skiner på er!!!

Kramar från Carina


4 kommentarer:

Sara sa...

Nu finns det så många fina muffinsformar, gör det extra roligt att baka :-) Önskar dig en fin helg.
Kram

Patricia sa...

Åh va gott med muffins! Själv försöker jag dra ner på socker, men har unnat mig några rutor mörk choklad i kväll... =)

Må så gott!!
Kram kram

LantlivsAnette sa...

Mummmsss vad gott !! Så fint du har dukat också..
Ha en fin Söndag
Kraaam Anette

Sallys hus sa...

Ååå jösses!

jag som inte är så jätte förtjust i muffins...de där såg ut som tom jag skulle gilla dem!!
Såå fina! Mina blir alltid ihopsjunkna..:(

Kram o ha en mysig ny vecka!
kram Katarina