måndag 14 november 2011

Hyacintgrupp



Några hyacinter tillsammans med taklök, mossa och några kottar sprider glädje

här hemma nu!


Helgen rusade åter igen förbi alldeles för fort, men det har varit glada dagar tillsammans med

goa kunder i butiken och mysiga kvällar med nära och kära.


Batteriljusen blev en riktig storsäljare på en gång! Jag har inte lagt ut dem i webshopen än

men självklart går det bra att maila mig om ni vill ha dem skickade.








Och visst lyckades jag göra plats för den fina hjärtljusstaken! Nu står den på

"fuskspisen" tillsammans med hyacintgruppen.

( 299.- kostar ljusstaken )




Den veckade plåtkrukan är en av det stora varuhusets nyheter och föll mig i smaken

så den och även en avlång variant fick följa med mig hem när jag var iväg och fyllde

på värmeljusförrådet.

Ha nu en bra start på veckan och ta hand om er!


Kramar från Carina









7 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Mysiga bilder.... Ja visst brukar man alltid hitta en plats!
Ha en mysig måndag.
Kram Agnetha

OlgaA sa...

Ja, du... vill man hitta plats till något nytt, så hittar man :D

Jag såg glimt av din blogg hos Agnetha. Mitt inlägg var också om en hyacintgrupp, så var tvungen att kika hos dig!

Fin blogg hit återkommer jag igen ;) Ska följa dig :P

kram/Olg@

Vitspets sa...

Fina bilder du viser oss Ha en fin måndag Kramar Karina

rosenälvorna sa...

Åh, vad härligt med hyacinter, underbar doft, men nyser så och får sån huvudvärk :( Funderar på att köpa kostgjorda, bara för att de också har så söta blommor, om jag hittar några riktigt naturtrogna förstås. Christina

rosenälvorna sa...

Hej igen, vilken liten "rolig" dam ;) Tänk om jag hade fått bestämma tiden i söndags, för då åkte vi förbi hos dig och jag ville ju hinna in, men gubben hade bstämt att han skulle tvätta bilen ??!!?? så jag fick ju stå över:( Inte har du väl öppet på fredag nästa vecka heller har jag för mig. Då åker jag förbi igen pga en begravning jag ska på. Får lösa på ngt vis. Tack för tipset! Christina

Lilla hjärtat sa...

Såå fint....Snart advent, härligt!!!
Kram A-K

Anna-Maria sa...

Har just hittat in till din blogg! Ville bara säga att den är jätte fin och hit kommer jag gärna tillbaka! Bara en liten fråga, vart har du/ni köpt er fuskis spis? Jag vill också ha en men hittar inte en jag vill ha men jag föll direkt för din och har sett den någon annanstans!
Med vänliga hälsningar Amie