måndag 9 januari 2012



Hej alla ni goa som tittar in här!


Jag har ju berättat att vi var och hämtade något som jag har letat efter länge, och

här ser ni vad det är.


En riktig gammeldags karamellställning!





Åh, jag har alltid drömt om en sådan! Faktiskt långt innan jag köpte butiken...,

men nu kommer den att få stå på disken och vi ska fylla den med godsaker till

säsongspremiären.



Ja, det är spännande att kika in på loppisar och små antikbodar, eller hur?

Rätt vad det är så dyker något upp, antingen något som man letat efter länge

eller också något som man inte alls visste att man behövde!


Hoppas ni har haft en skön helg, kanske lite extra lång helg till och med.


Här har helgen ägnats åt mycket siffror och räknande, nu är inventeringen inne

på slutfasen men vi har hunnit med flera mysiga kvällar tillsammans med nära och

kära och sköna sovmorgnar som är guld värda!






Nu är det vardag igen, Linnéas sista jullov är slut och vi återgår till normala tider.

Ganska skönt det också! Men en och annan annan sovmorgon blir det nog ändå för Elvis

och jag är fortfarande lediga och kan ta det lite lugnt på morgnarna.


Önskar er alla en fin start på veckan!

Vi ses snart igen.


Kramar från Carina






6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh har du fått tag i ett sånt fint ställ !! Jag har också alltid velat ha ett sånt !!
Ha det gott
Kraaam Anette

Vitspets sa...

Åhh såå fin den GILLAR jag
och butiken i Nora :-)
Ha det så gott
Kram karina

Photo by Maria sa...

Åh vad fin.. En sådan har jag med funderat på, kanske man har tur att springa på en sådan en dag =)

Ta det nu lugnt de sista lediga dagarna och ta ordentlig sovmorgon ;)

Kram Mia

Vita små hjärtan sa...

Åååååå vad jag blir avis!!!!! Vill oxå ha en sån, de är så fina!
Kram Agnetha

Sallys hus sa...

Hej sötis!!
Men åååå...men åååå...
Ett sånt har jag också alltid velat ha...å i en perfekt storlek ha rdu ju hittat...
Å så fint det kommer bli!
Vilka fina bilder i ditt förra inlägg också! Det är allt bra härligt att städa bort julen...det känns genast fräsht o vårigt..;)
kram o ha en mysig tisdag!
Ge Elvis en nospuss från Sally o mig..;)
Kram Katarina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken tur du haft som hittat ett karamellställ! Den passar alldeles utmärkt i din butik på disken=)

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
Kram,
Regina