måndag 30 januari 2012

I mitt kök...




...blommar det för fullt. Några vita vivor i min terrin står på bordet och

gör mig glad.






Jag är så glad över min loppisfyndade terrin som jag ramlade över för något år sedan.

Ibland fyller jag den med blommor som här, men den är lika fin tom.






Här är en annan kruka som jag tokgillar och den köpte jag i somras hos goa Kicki

Den står på köksbänken och ofta är den fylld med någon kryddväxt men just nu


är det vita pärlhyacinter som får pryda den.



I lilla fönstret blommar vita vivor.


Ja, blommor är en av mina laster som jag för allt i världen inte vill bli av med!




Måndag idag, ny vecka fylld med nya möjligheter.

Önskar er alla en fin start på nya veckan!


Kramar från Carina












4 kommentarer:

Vitspets sa...

Åhh såå mycket fint !
Kicki har också mycket fint ...
Kram Karina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Sååå fint med dina vita vivor i vackra "krukor", terrinen och krukan som ser ut som ett gammalt trämått är väldans fina.

Önskar dig en skön kväll och en fin onsdag!
Kram,
Regina

Vita små hjärtan sa...

Så vårigt och så fint! Så himla snygg kruka!!!!
Ha det så gott.
Kram Agnetha

annashusidingtuna sa...

Hej!
Det är så fint med blommor i gamla soppterinner! Verkligen vårfint!
Kram Anna