onsdag 29 augusti 2012

Dunderkur?



Nu står det 3 st JÄTTEkartonger fyllda med textilier och väntar på att få packas upp.

Jag har förstås rivit runt lite i kartongerna och hittade bland annat dessa fina lampkjolar.
Vi har dem sen tidigare med rosa blommor och text och de har varit så omtyckta.
Nu kom de även med linnefärgat tryck och de är så fina!


Är så sugen på att ändra om lite härhemma och det är ju lätt fixat med lite nya kuddar 
och andra textilier!


Ljuvligt kuddfodral i creme och linnebeiga toner, volanger runt om och dragkedja bak.
Och ni vet väl att vi gärna skickar om ni ser något ni gillar?

Jag har inte fått priser på kuddfodral och lampkjol än ( ska ringa om det nu på fm ), men vet
att de inte är dyra. Tidigare har de legat på runt 85:- st
Idag fortsätter jag med att plocka upp det övriga, gardiner mm.



Och TACK för alla gulliga hälsningar jag fick i förra inlägget!!! Jag suger åt mig som en svamp.
Jag har fått frågan om VAD jag har gjort, om det är någon dunderkur eller nåt?

Men nej, det är "gamla" hederliga Viktväktarna som hjälper mig att äta. Och äter gör jag!
Jag gick med sista veckan i februari och jag har varit noga med att åka iväg varje vecka
och väga mig och stannat kvar på möte när det har passat. Det bästa är ju att jag faktiskt får
äta allting ( men inte jämt förstås! ).
Nu under sommaren så har jag "landat" litegrann, jag har stannat upp och bara försökt hålla
vikten, men nu är det dags att ta itu med resterande kilon.


Jag har rensat ur klädkammaren ordentligt på "urväxta" kläder och det är så himla
kul att få köpa lite nytt. Jag har ju som sagt alltid varit klädtokig och det är mycket som har
rensats bort nu, men det känns skönt.


Nu är det inte många dagar kvar på denna månad och från och med september så
har vi nya HÖSTtider hos oss i butiken

Det betyder att nu på lördag har vi EXTRAÖPPET  11 - 15
Söndag öppet som vanligt  12 - 16

Öppettider hittar du här, www.slottsboden.com

Varmt VÄLKOMNA till oss och kika på allt nytt som trillar in!

Kramar från Carina




 


4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj med massor av nya grejor.Himla fin lampkjolar.Vad duktig du är som varit på viktväktarna varje gång.Men vill man någonting är det ju så bara att kämpa.Ha en skön kväll Kramar Rita ♥

Vitspets sa...

Åhh du har så mycket fint i din butik
Härliga kudder i en härlig färg
Kram Karina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vad roligt för dig att det gått så bra med vikten!! Då är det superkul att rensa ut urvuxet ur garderoben och handla nytt. Speciellt O M till bra priser, så snygga de var.

Vilka fina lampkjolar! Jag fyndade en riktigt hög lampfot i somras, kanske jag skulle köpa en lampkjol istället för den fula skärmen.

Ha en fin fin torsdag!
Kram,
Regina

Vit Hortensia sa...

Kul med nytt!
Har inte tittat i min påse än...såg bara en härligt mörklila färg :-)

Ha en skön dag!
Kram
Birgitta