onsdag 15 augusti 2012

Solsken till frukost och nyheter


Lyktor att tända behövs nu när det mörknar på kvällarna och nu har vi fått hem
några nya modeller tillsammans med en hel massa annat fint som vi packar upp idag.


De här godingarna passade så bra hemma i trappen så de får nog stanna kvar där!

Fler finns i butiken förstås om ni blir sugna. Lyktorna har riktigt bra pris men just nu kommer
jag inte alls ihåg det rätta, jag återkommer gärna om det om ni vill veta.



Solsken till frukost blir det också - i dubbel bemärkelse. Doftljus som doftar underbart av
sol och värme finns också hos oss och det sprider en mjuk och behaglig doft när man
tänder det. ( Sen finns det förstås ännu fler goda dofter, det här är bara favoriten just nu )


Vi har härliga sensommardagar just nu och jag njuter av skön värme och ljuvliga
kvällar  och  så här får det gärna fortsätta.

Snart är det dags att öppna butiken för dagen och jag ska fortsätta sprätta
kartonger och se vad det är för fint i dem.
Imorgon är det dags för en tur till storstaden och ett besök på Formexmässan. Alltid lika kul
med ny inspiration och se vad vi hittar för fint att beställa.

Butiken har öppet som vanligt alla dagar i augusti 12 - 16
Välkomna!!!

Ha det gott!

Kramar från Carina




4 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej sötis!
Å vad det där såg mysigt ut!
har inte ätit frukost än men nu blev jag jääätte hungrig!
Vad mycket utflykter ni gör hela tiden...vi får aldrig ändan ur..:(
Kul att åka på Formex! Nu var det länge sedan för mig så jag börjar bli sugen jag med...:)
Så ni ska till Side...
Ååå...vi komemr absolut åka tillbaks dit. det är första stället vi verkligen känt att precis hit ska vi tillbaks..;)
Fast nästa gång vill jag åka typ slutet på sept. Då är det fortfarande jättevarmt i havet men inte fullt så varmt på dagar o kvällar. För som vi hade det orkade man inte göra annat än att vara p åstranden och släpa sig fram o tillbaks till restaurangerna....
Åååå... ni kommer få det underbart!
Ha en mysig dag, nu ska jag gå och äta..;)
kram Katarina

Vit Hortensia sa...

Så härligt med solsken till frukost :-)!
Hoppas att det blir ett inspirerande Formex. Ska försöka ta mig tid att åka på söndag, om allt annat med butiken är klart då.

Ha det så jättebra!
Kram
Birgitta

Photo by Maria sa...

Lyktor gillar ju jag och dessa var ju så fina..

Formexmässan hade inte varit fel att gå runt på och hitta inspiration..

Ha en fin torsdag..

Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Man märker verkligen att det blir mörkt tidigare på kvällarna nu och det börjar bli dags att fylla på förråden med ljus. "Solsken till frukost" låter som ett bra val, man vill ju gärna dra ut lite på sommaren och vädret nu är ju underbart...

Hoppas du hittade spännande saker på mässan! Ha en fin fredag och en skön helg!
Kram,
Regina