måndag 23 september 2013

Höstmys och pyssel


Hortensia är en av mina favoritblommor, det har ni säkert förstått ni som 
följer mig här;)

I  förra veckan köpte jag på mig några snitthortensior som jag knåpade ihop 
till kransar  och tog med till butiken igår, söndag. Och vilket mottagande de fick!
Vad kul att ni tyckte om dem och lyckas jag bara få tag på mer hortensia så 
blir det ännu fler kransar så fort som möjligt!




Så dekorativa att hänga på vitrinskåpsdörrarna eller någon annan stans.

I övrigt så har jag sprättat kartonger i mängder nu under helgen. Vi fick en 
jätteleverans med varor från Miljögården i fredags och det tar sin lilla tid att 
packa upp alla godbitar... Och inte nog med det vi har även packat upp en massa 
annat fint, bland annat kransar i olika storlekar och mycket skoj att dekorera 
dem med! 

Dessutom har jag fått leveransaviseringar nu på morgonen så jag vet att ännu mer 
är på väg...



( nyhemkomna snygga ljusstakar från PB Home, 149:- st och vas Miljögården 195:- st )

Nu till helgen, lördag och söndag har vi HÖSTMYS i butiken och jag lovar 
er en härligt inspirerande butik fylld med massor av fint!

EXTRAÖPPET lördag 28 sept 11 - 15
söndag 29 sept öppet  12 - 16

Varmt välkomna att besöka oss!

Nu ska jag fortsätta förbereda inför " höstmyset" ... 

Vi ses snart igen!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: