onsdag 18 september 2013

Viktig info!!!


Viktig info!!!

I måndags började de reparera den lilla bron framför slottet och butiken och 
vägen är avstängd denna vecka och nästa vecka ( 38-39 ) så nu får man välja 
alternativ väg. Vägbeskrivningar finns på hemsidan www.slottsboden.com  under 
fliken "broreparation".  Om det är några oklarheter så får ni gärna ringa mig på 
tel 070 60 327 40.
Hoppas ni ändå hittar till oss!!!

Idag har vi öppet 12 - 15 och idag fortsätter jag med att fylla på med nyheter.



Jättesnygga tröjor från Våga kom igår och väntar på att packas upp.
Jag la upp denna bild på både facebook och Instagram igår och flera hörde av sig 
och ville lägga undan :)  Så kul med den responsen!  Tröjorna finns i "one size"  och kostar 
599:-  Jättesköna är de dessutom!



Här strålar solen idag och det ser ut att bli en härlig höstdag!

Jag ska strax ge mig ut på en promenad med Elvis och det får nog bli en extra lång 
med tanke på gårdagskvällen...
... jag blev så sugen på äppelpaj igår kväll och ibland går det fort mellan tanke och 
handling;)

Vips så var den klar för ugnen!  Lite extra kul var det nog för att jag hade köpt 
en ny härlig lila pajform  härifrån   Alltid kul att få inviga något nytt!



Farligt gott var det i alla fall!

Ha nu en härlig onsdag!  Här väntar butiken på mig och senare idag ska jag 
iväg på shopping med kära mor. 

Kramar från Carina

Inga kommentarer: