fredag 17 januari 2014

Inspiration från mässan


Hej härliga fredag!

Snart bär det av mot storstaden och Formexmässan igen:) 
Bilderna idag kommer därifrån och som vanligt bjuder denna mässa på 
mängder med vår/sommarinspiration!
Visst ser det väl härligt ut med en jättebukett med blommor mitt på bordet?
Den vackra vasen är beställd och kommer snart till oss!


Jag har hunnit med att besöka många leverantörer och mängder med 
beställningar är gjorda så det finns mycket fint att se fram emot.


Idag följer Susanna (dottern)  med mig och hjälper till med inköpen,
"to do" listan är lång idag och vi har många att besöka. Flera möten
med leverantörer är inbokade och vi hoppas förstås på att hitta ännu flera 
godbitar!


Ha det så gott nu och ha en riktigt härlig helg!

Kramar från Carina

1 kommentar:

Vit Hortensia sa...

Jag tog inte ett enda kort på mässan även om det fanns så mycket fint att fota....och inte såg jag dig där heller :)
Nästa mässa blir det nog 2 dagar i Stockholm, man hinner sjutton inte på en dag även om vi var i Jönköping och fick lite inblick innan den här "stora" mässan.
Tänker på dig när du åter igen går bland alla fina saker!
Ha en fin dag!
Kram
Birgitta