fredag 31 januari 2014


Sista dagen i januari och vintern får härja utanför bäst den vill, men inne 
hos mig vill jag ha vårkänslor...



Och ni må tro att jag blev lycklig när jag klev in i blomsterbutiken 
igår och hittade syrener i kyldisken! Underbara och härliga och nu står ett 
par kvistar i vas hemma i köket;)
.......................



I övrigt så har jag tillbringat mycket tid nere i butiken, allt för att 
förbereda helgens EXTRAÖPPET  och förstås en hel del REA.

2 hela bord  är fyllt med härliga fynd till HALVA PRISET!

Ni ser litegrann på bilden ovanför. Kvarvarande muggar från Rif säljer 
vi ut med 50% rabatt. Dessa går endast att diska för hand och de är även 
snygga som en liten kruka:) Lampskärmen på bild, skålar mm också till 
HALVA PRISET.


Mysiga plädar går att fynda till 50% rabatt


Assietter från Greengate till halva priset


Krukor mm också till halva priset! Ja, det finns mycket smått o gott:)


Kvarvarande smycken från Våga säljer vi också till HALVA PRISET nu 
i helgen.


Kanelsmutt och saffransskorpor, 20:- st ( ord 59:- och 75:- )
Kanelsmutten är lika god kall som varm.


Passa på att fylla på med goda karameller. Massor med godsaker bortslumpas
för endast 10:- st ( ord pris upp till 65:- st )

Ja, det var en liten titt på några av sakerna som är med på rean. 
Mycket mer finns i butiken.
Allt för att göra plats för det nya som är på väg.



Och självklart har jag även varit iväg och handlat hem blommor
till butiken;)
Bland annat dessa små söta minipåskliljor och idag ska jag pyssla ihop
dem i krukor mm.


Jag har även packat upp av det nya som har kommit hem, både nyheter 
och kära favoriter som åter finns i lager.
Dessa vita lyktor med skimrande sken hade vi i höstas och nu finns de hemma 
igen ( 30:-, 35:- och 40:- )


Likaså de guldskimrande lyktorna som många blev utan i höstas...
... nu finns de hemma igen i 5 olika storlekar.


Eller vad sägs om den här snygga vasen som vi redan har kompletteringsbeställt
av?  Sååå himla fin med ett fång tulpaner i! ( 179:- )


Och nu i veckan kom ett paket från Nicolas Vahé med bland annat de 
efterlängtade kakstämplarna. Ni må tro att jag längtar efter att få provbaka;)

Är ni också sugna så finns de i butiken i helgen. 


Pärlhyacinter kommer också att finnas i butiken i helgen och ni 
är förstås 


Varmt välkomna till oss!!!

Extraöppet lördag o söndag 1 o 2 feb kl 12-15

( sedan fortsätter vår vintervila och vi öppnar för säsongen i slutet av mars )

Hoppas vi ses!

Kramar från Carina

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vad mycket fint du rear ut och många fina nyheter också! Ett knippe tulpaner eller en kruka pärlhyacinter får vårkänslorna att spira=)
Kram,
Regina