måndag 3 februari 2014

Lyckokänsla


Jag har en stor lyckokänsla i magen, jag sitter med ett stort leende och är 
så glad för att sååå många kom till oss i helgen när vi hade extraöppet 
i butiken!  Inte ens i min vildaste fantasi hade jag trott att så många skulle 
komma!

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Jag har väldens bästa kunder!!!



Nu fortsätter vår vintervila och så öppnar vi för säsongen igen 
i slutet av mars.  Men tro inte att vi ligger på latsidan... för det gör vi inte.
Många idéer hoppar i huvudet, det känns som en popcornsmaskin därinne;)

Nu ska här grejas och donas, allt för att ni ska mötas av en fräsch butik
till säsongsöppningen!


I övrigt så har helgen varit ganska lugn och stillsam, mysigt helt enkelt!

I fredags kväll var jag iväg till grannstaden på AW med några "nyfunna" 
vänner, 2 andra butiksägare och en inredare ( jag lånade din mening, Tina;)
En supermysig kväll på restaurang tillsammans med glada tjejer, god mat och ett 
glas rött. En riktigt härlig start på helgen!



Hoppas ni också har haft en skön helg!

Nu tar jag anteckningsboken och en mugg kaffe med mig, sedan kryper jag upp
i soffan  och skissar på lite förändringar i butiken. Som sagt, det finns många idéer!


Ha en fortsatt härlig dag!  Vi ses snart igen.

Kramar från Carina

Inga kommentarer: