måndag 17 februari 2014


Vilken härlig måndagsmorgon och vilken underbar start på veckan!

Solen skiner!!!

Jag hoppas att den skiner på er också för oj, så efterlängtad den är! 
Och den ger verkligen energi!

Hoppas ni har haft en skön helg och är redo för nya veckan.
Här blev den inte riktigt som jag tänkt utan istället har den gått i lugnets tecken.


Jag brottades med en förkylning hela förra veckan och tyckte jag lyckades 
hålla den i schack med värktabletter men i lördags tog det stopp, då gick det 
inte att stå emot den längre utan det var bara att ligga ner och ta det lugnt.

Så festkläderna hänger kvar på galgen, det blev ingen 50-årsfest utan en stilla
och lugn kväll hemma i soffan. 


Men i fredags blev det en mysig "hjärtedag", en go väninna kom på besök 
och jag hade gjort det enkelt för mig och bjöd på smörgåstårta till lunch.


I hjärtformat såklart dagen till ära.


Käre mor hade bakat en så god hjärtekaka som vi njöt av till kaffet.


Senare på fredagskvällen blev det hemmagjord pizza med käre mannen 
och så hade jag beställt en specialutgåva av ett italienskt vin - Ti amo.
Passade väl bra på alla hjärtans dag?


Men som sagt, resten av helgen har jag mest sovit/vilat bort men idag 
känner jag mig lite piggare och även full av energi och pysselsugen!
Tror nog att solen påverkar mig en aning.

Ha en alldeles underbar dag!

Kramar från Carina


Inga kommentarer: