fredag 7 februari 2014

Helgblomster


Äntligen fredag och helgen knackar på dörren:)

Vad ska du hitta på i helgen?

Här är den än så länge som oskrivna blad, inget speciellt är inplanerat
men jag har några idéer så vi får se vad det blir.

Helgens blommor är införskaffade och jag hittade bland annat så ljuvliga rosor 
i en mild lila nyans.



Och helgstädningen gjorde jag igår så nu kan jag bara njuta.

Jag tycker det är så skönt när den är någorlunda fixad redan på 
torsdagen men det är inte alltid det blir så;)

Hur gör ni, helgstädar ni?  


Här brukar det bli en röjning efter helgen också för då har vi lyckats 
röra till det igen, hihi.



Till soffbordet fick det även bli en bukett med vita rosor.


Nu ska jag klura ut något gott till kvällens fredagsmys. 
Har Du något bra  tips?


Önskar er alla en skön fredag och en underbar helg!

Kramar från Carina

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Underbara blommor ! Blir alltid lika lycklig av fräscha blommor .ag gillar att städa , fixa och handla på torsdagar för då blir helgen längre .Ha en mysig fredag vännen .Kramar Rita