tisdag 25 februari 2014

Skaparglädje


Hej på er alla! 

Ååååh, vad jag njuter av ljuset som återvänder igen! Såååå skönt med ljus 
på morgonen och likaså att dagarna blir längre och längre. Det känns som jag 
vaknar till liv igen och kreativiteten flödar, jag vill greja med allt! 

Och det gör jag! Jag rusar från det ena projektet till det andra, det röjs både här 
och där, det målas och pysslas mm. 


Bland annat så pysslar jag ihop ägg i mängder och här syns några som 
jag håller på att grundmåla.


Massor med rosdekorerade ägg har det blivit...


Fyll dem med något gott och ge bort i present eller låt de ligga framme 
som dekoration.


Flera andra motiv är också gjorda men det var just de här som fanns i min 
fotomapp idag;)
Många är redan sålda och tingade men jag fortsätter värpa och räknar med 
att en del ska finnas i butiken lagom till säsongsöppning sista helgen i mars.


Och i butiken växer det så sakteliga fram nya miljöer, små "nya" hörnor och 
ommöbleringar. Nu väntar jag med spänning på vårens nyheter som börjar trilla 
in, alltid lika kul att få packa upp och dona!

Idag blir det möte med företagarna här i Strömsholm, kika gärna in här ( klicka på här)

www.destinationstromsholm.se

och se vad vi i Strömsholm har att erbjuda!

Ha en toppendag!  Det tänker jag ha;)

Kramar från Carina 

Inga kommentarer: