måndag 23 februari 2015


Måndag igen och sista veckan i februari! 

Hoppas ni har haft en skön helg, det har jag haft ;)  I lördags stod Susanna ( ena dottern )
och jag på loppis en heldag. Jag ska vara ärlig och berätta att i fredags kändes det inte 
ett dugg lockande att "offra" en hel lördag på loppis... Men oj, så kul vi hade! Och vi 
fick blodad tand!!! Det gör vi gärna om! Inte allt för snart, men kanske till hösten eller så. 

Jag glömde alldeles bort att fotografera, timmarna bara flög iväg! 



Väl hemma igen så där lagom trött och sliten möttes jag av dukat bord och 
käre mannen höll på att förbereda kvällens middag. Det var bara att hoppa in i duschen
och slå sig ner :)


Så himla mysig avslutning på lördagskvällen!


Söndagen blev en skön "hemmapysslardag". Vet inte om jag berättat om min 
"målarbod"  ute på gården?  En friggebod som vi byggde för många år sedan och jag 
har haft som pysselbod. I somras tömde jag den helt och hållet, och sen så har vi 
målat om den både in- och utvändigt och snyggat till.  
Igår började vi "inreda"  den så smått. Jag ska visa er sedan. Det blir en kombinerad
gäststuga/ pysselbod och det känns så kul att få göra i ordning igen.

:::::::::::::::::::::::::::::::




Underbart vackra fjädervippor som finns hos oss i butiken.

Och vet ni vad?  Nästa söndag, 1 mars  har vi EXTRAÖPPET 12 - 16

Våra övriga tider ser du här

Nu väntar några timmars jobb vid datorn, dags att göra kompletteringsbeställningar
till butiken ;) Men sedan väntar lite andra skojsigheter på mig :)

Ha en fin dag så ses vi snart igen!

Kramar från Carina


Inga kommentarer: