onsdag 10 augusti 2016

Nyhemkommet


Hej onsdag och redan mitt i veckan!  

Det trillar in så mycket nytt o fint till butiken och vi har hela tiden ögonen
öppna för nytt. Ett måste i butikslivet och jag är nog precis likadan privat. Jag 
vill veta vad som händer och då menar jag inom inredning förstås!

Nu har vi fått hem helt underbar  sagolik keramik, det är en tjej som heter Kerstin
som tillverkar detta för hand. 


Stort härligt sallads- eller fruktfat.

Och det tål daglig användning, micro och maskindisk.


Så fina detaljer. Här ser det ut som en spetsduk i botten på skålen :)


Varje sak är unik, ingen är den andra exakt lik.


Ljuvliga muggar.


Välkomna in till oss i butiken och kika på allt fint! Nu i augusti 
har vi öppet ALLA dagar 12 - 16.


Och har ni sett så söta nyckelringar? Gjorda i stengods och går inte sönder
i första taget! Såååå vackra!!!

Nu väntar en hund på prommis, sen ska jag lägga några fler beställningar på
nytt till butiken innan det är dags för öppning.

Ha en härlig dag!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: