måndag 6 mars 2017



Morning sunshines! Här har vi blå himmel och solsken idag och det om något
är väl alldeles underbart? Hoppas ni också har haft en toppenhelg. Jag har varvat 
butiksjobb, mys, umgänge i en härlig mix. Och så har jag dragit igång projekt "röjning"
i hela huset.



Varför hålla på i ett rum när man kan påbörja det lite överallt?  Så just nu är det
smått  kaos i huset. Tulpanerna på köksbordet står fortfarande kvar men är omringade 
av grejer från köksskåpen. Jag borde visa med bild, få se om jag hinner knäppa nån under 
dagen. Nu får det nämligen se ut så här tills jag hinner fortsätta ;) Den här dagen är fylld
med annat så villervallan får stå på väntläge:)



Och som sagt, jag har börjat på fler ställen. Sovrum, klädkammare och tv-rum 
klarar sig inte de heller så därav röran. Ja ja, det får ta den tid det tar. Den här veckan 
väntar mycket annat skojigt så vi får kliva över högarna, hihi. 
Men visst är det skönt att röja och rensa?  Olika högar som börjar på S blir det :)

Spara, Slänga, Skänka. 
Borde ha en hög för Sälja också ;)



I butiken har vi  VÅR och det är en underbar tid vi har  f r a m f ö r  oss nu!

Älskar dessa kransar, blomfjädrar och ägg som kom hem lagom till helgen. 



Krans 129:- och är lika fin hängande på en vägg eller dörr som att ha liggandes
på ett bord :)





Blomfjäder i rosa och i butiken hittar ni ännu fler färger ;)



Doftljus från Majas cottage nu till specialpris  99:-  ( ord 139:- )

Fint förpackade, underbara texter och ljuvliga dofter. Och det bästa av allt, de säljs
med förmån till barncancerfonden. Tillsammans gör vi skillnad.



Så passa på att fylla på ljus-  och presentförrådet ;)



Nu ska det packas paket som ska skickas runt om i landet. Alltså, det är sååå kul att ni
är så många som hittar in till vår webshop! Jag är glatt överraskad eftersom vi inte gjort
någon reklam över den mer än på sociala medier. Tusen tack för det! 

Nya varor väntas också till butiken idag. Något riktigt fint och efterlängtat som vi hittade
på mässan :)

Ha en strålande dag! 

Kram kram från Carina

Inga kommentarer: