fredag 7 april 2017



Redan fredag och oj vad fort en vecka har gått!!! Massor har hänt och det har varit
en fullspäckad vecka men nu behöver jag dra i handbromsen och landa :)

Massor med påsk i butiken och hur söta är inte dessa på bilden ovanför?
Jag ler med hela ansiktet varenda gång jag kikar på dem ;)
Finns förstås hos oss både i butik och webshop.


Tidig morgon i butiken med diverse fix. Paket som ska packas och skickas runt om
i landet. Sååå glad och tacksam över responsen på vår webshop!!!
Blomsterarrangemang har fixats till och det blev lite av varje.


Både arrangemang i kruka och så förstås "blomsterglädje i påse" som blivit en 
av våra populära "grab and go"-presenter :)


Kul present till vännen som älskar kaffe :)
"Kaffe"planta i en kaffemugg tillsammans med kaffebönor doppade i mörk choklad.
(Detta set kostar 130:-)
.........................


Passa även på att fylla skafferiet med vår härliga pasta som du just nu kan handla
till specialpris!

Nu 69:- ( ord 109:- )

Svart tagliatelle som är så läcker att bjuda på tillsammans med en enkel pastasås.
Tänk er en god pastasås med saffran ( eller gurkmeja ) i nu till påsk. Jag ser den gula 
färgen på såsen framför mig ihop med pastan och härliga grönsaker. Det ska i alla fall 
jag testa att göra :) Enkelt och gott och dessutom en fröjd för ögat :)



Vill även tipsa om dessa muffinsplåtar ( innan de är slut ) . Här på bilden syns de 
ihop med en kökshandduk och mugg från Greengate ( presenttips kanske ? )


Jag har provbakat och det blev så söta muffins :)


Vi har ladddat med mycket fint inför påsken, det där "lilla extra".

Porslinsägg att fylla med något sött, 99:-


Jättesöt liten höna att fylla med godsaker och ha hemma på bordet....


......eller ge bort som en fin påskpresent :)

Ännu mer hittar ni hos oss i butiken och den här veckan har vi förutom all påsk
även fått hem mängder med vårnyheter. 

Kuddfodral, dukar i flera storlekar o färger, löpare, jättesnygga krukor i olika stl, 
massor med ätbart och mycket mera :) 

Varmt välkomna till oss och inspireras! 

Nu ska jag sätta fart. Elvis och jag ska till veterinären på återbesök och sen blir det
några andra ärenden i farten. Ha en härlig dag så ses vi snart igen!

Kram kram från Carina 

Inga kommentarer: