fredag 7 november 2008

Familjen utökas...


Häromdagen fick jag besök av en gullig bloggvän, Ängeln i vitt och hon hade med sig en så fin present! Titta, vad jag fick! En fin skål till min samling!!! Och inte nog med det, jag fick den söta julgranshållaren med ljus och 2 små strutar också!


Jag blir alldeles rörd... Nu står det på en liten bricka och ljuset tänder jag så ofta jag kan!

Tack igen Carina!


Dagarna rusar iväg så fort och nu har vi en härlig helg framför oss igen!


Idag ska jag packa upp efterlängtade paket, igår kom äntligen ljusstaken tillsammans med fina ljusslingor.




Vad ska ni göra i helgen?


Vi har fått fler leveranser den här veckan, bland annat jättefina tallrikar och skålar m.m.

Dessa kommer jag att lägga ut i nätbutiken, vi jobbar för fullt med att kunna öppna vilken dag som helst!





Det här söta hjärtat ( 35:- ) i trä har också packats upp tillsammans med underbara bokstäver som bildar GOD JUL ( 139:- /set ) .



En liten söt miniram som hänger i ett organza-band, 65 :-

Jag har även fått en utmaning av Sari och Carina som jag ska försöka ta itu med nästa vecka.

Ha nu en underbar helg

och glöm inte fredagsfikat!

Kramar i massor

från Carina

11 kommentarer:

Sara sa...

Vilka fina presenter du fått, som julafton :-) Du packar upp så mycket ljuvligt! Ha det så fint.
Kram Sara

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!!

Men så mycke jag missat här i vanlig ordning...*LER*
Måste till skärpning här...hihihi...

underbara nya saker till butiken...väntar på öppnandet...

så fina saker du fått av bloggisen...

Kram Nilla

Vit Spets sa...

Hej!
Så Du har fått äran att träffa Carina, ängeln i vitt...
Ljuvliga gåvor Carina överlämnade till Dig!

Hjärtljusstaken är verkligen ljuvlig!
Ha en underbar helg
Kramis
//Siv

Lallis - liv och leverne sa...

Mysigt att träffa "Ängeln i vitt"(Carina).
Och fina gåvor som man blir glad i hjärtat av.
Kram Lallis

Helena Sjögren sa...

I dag blir det faktiskt fredags fika här hemma. Hör till dem som sällan fikar med fika bröd. Tar gärna en slät kopp kaffe. men idag när jag handlade kunde jag inte motstå doftenav nybakade creme bullar. Dessa fick följa med hem , nu väntar jag bara på att barnen ska ramla in så vi kan njuta ...
Ha en trevlig helg !

ängeln i vitt sa...

Men vad bra att du inte hade den storleken och vad fint du har piffat brickan.

En viskning i ditt öra... tror du att den söta miniramen får lägga sig snyggt bredvid ljusstaken min, misstänker att den hinner bli slutsåld snabbare än jag hinner till dig.

Ha nu en myspys helg

Kram Carina

Frida sa...

Hej Carina!
Vad roligt det låter med bloggbesök och fina presenter du fick!
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Gårdsromantik sa...

Vad spännande med nätbutik.

Verkar vara en massa jobb - men du som har så mycket fint kommer att sälja massor.

Visst har jag trevliga svägerskor!
Dom tyckte du hade så mycket vackert i din butik!!!

Nu skall jag kika runt lite på din vackra blogg!

Kram Maud

Anonym sa...

Vilka härliga presenter. Det var du väl värd tror jag. Du har en jätte fin blogg.

Kram @nette

MiaMaria sa...

Hej!

Vilka härliga presenter....

Hoppas att din helg varit bra!
MiaMaria

Adoridarling sa...

Vad nyfiken jag blev på God jul-bokstäverna, de kommer kanske att finnas i din kommande nätbutik?