onsdag 5 november 2008

Tänd ett ljus...




Mysig och kall morgon med massor av tända ljus. Nu har jättelyktan med kompis fått flytta in i värmen. Tills vidare får den stå i ett hörn av vardagsrummet.




Igår fick jag ett spontant besök av en go vän, men jag hade inget fikabröd hemma. Då fick räddaren i nöden hoppa in! Farligt god choklad!




Vi provade struten med "julblandning" och den var riktigt mumsig!

Finns i många olika smaker här






Och en ny sändning med olivträd har anlänt!



Nu ska jag fortsätta med att lägga in bilder i nätbutiken, snart är det dags för öppning!

Tack för att du tittar in här!

Kram, Carina

10 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det mysigt med alla tända ljus nu!

Kul att du inspirerades till glöggbricka! Här intogs den på lördagskvällen hemma hos goda vänner, så mysigt!

Vill att du ska veta att jag alltid läser dina inlägg, men jag har under hösten varit dålig på att kommentera hos både dig och alla andra...tiden räcker inte till allt....

Ha en go dag! Här blir det bullbak tillsammans med barnen...

Kram!

Sara sa...

Vilken tur att det fanns choklad att fika på :-) Vad spännande med nätbutiken.
Kram Sara

Anonym sa...

Vad spännande med en nätbutik! Jag kommer verkligen att hänga på låset! :-) Otroligt mycket fina saker!

Vit Spets sa...

Vilken mysig tradition Ni har att träffas, dricka glögg & slå in adventspaket - håll hårt i den :)

Så bra med "räddaren i nöden choklad" ja vet att de är smarriga!!!

Ha det gott i dag & hoppas kunderna är snälla :)

Kramis
//Siv

Malin sa...

Va kul att du hittade mig så jag hittade hit! Så mycket fint & vilka vackrea saker du har i din butik!
Kramar Malin

Lallis - liv och leverne sa...

Det är helt underbart med ljus i dessa tider:) FIna saker du visar!
Kram Lallis

ängeln i vitt sa...

Hallojsan igen!

Hahaha, vad bra att ljusstaken blev kvar då har jag en anledning och titta förbi innan jul. Du gömmer väl undan den till mig? :-) Tack goa du för paketet. Supergulliga saker som jag tänker ställa fram på stört.

Du snackar om snurrig du.... men herregud, jag blev helt vimmelkantig då jag drog från dig. Jag är ju inte så bekant med Herrskogens alla kurvor och backar så när jag ville köra om en bonde ( ja, det var en traktor iallafall ) så vågade jag inte det. När det hade gått en hel evighet på trean då fick det vara nog.... jag mummlade till mig själv att detta har jag inte tid med, nu måste jag bara ta mig förbi och fram. Gjorde mig redo och gasade som bara den..... det var ju för 17 HALT. Jäklar i havet vad rädd jag blev när bilen ställde sig på tvärsan haha. Jag fick vackert ligga där bakom alldeles vimmelkantig och darrig.

Jag parkerade i parken kl 17.25 bra va?

Ha det så gott så ses vi snart.

Kramiz / Carina

Liten Bod sa...

Så mysigt det låter med fika. Vi fikar aldrig, om inte mamma är här :) Spännande med nätbutiken, jag vet vilket jobb det är att fota och mäta allt ... Kram, Tina

fyra vindar sa...

vilket underbart presentpapper du visar lite längre ner...d med text på...vilken leverantör säljer d?

fin da till dig
miss sophie

Golden&Vitt sa...

Åhh igår kom paketet.Jätte fin är kakfatet, tack för att jag fick köpa den.Jag längtar tills jag kan blogga.Men det dröjer 2 veckor ännu, datorn är på lagning nu.
Ha en trevlig helg/Kram Annika