fredag 14 november 2008


Lottdragning och lite nytt...


Vilken härlig vecka det har varit! Trots det gråa vädret...


Underbar respons på nätbutiken och jag är så glad!


Idag ska jag fylla på med mer nyheter som inkommit under veckan.


I onsdags kväll hade vi lottdragning.



Vinnaren av ett hemligt julpaket från Slottsboden är ...

Vita hjärtan

Grattis till dig!


Maila din adress till mig ( carinaharju@slottsboden.com) så kommer det på posten!



Det är så kul med paket så vi drog 2 tröstpriser också!





Dessa gick till ( "anonym" ) Birgitta och till Julhuset.


Grattis till er!!!


Hör av er via mail med adresser.


Tack till alla ni som ville vara med och tävla och bättre lycka nästa gång!



Vi har inte bara skickat paket denna vecka, vi har fått mera paket också!


Bland annat denna underbara karaff.



En flyttade hem till mig på en gång!

Kanske kan vara ett tips på en fin julklapp? Karaffen kostar 289:-

Jag har fått många förfrågningar via mail och även några här på bloggen angående de vita hjortarna i förra inlägget. Vi sålde dem hos oss i Slottsboden förra hösten och tyvärr är de slut nu. De jag visade är mina egna.

Nu ska jag lägga in lite nytt i nätbutiken innan jag snyggar till lite här hemma inför helgen.

Ha en riktigt skön helg!

Kramar från

Carina

8 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till vinnaren och ha nu en fin helg!
Kram Lallis

Dubbelörn sa...

Längtar efter mina "grejer"... När kan vi ses?

Kram

Vit Spets sa...

Grattis säger jag till vinnaren!
Hoppas Ni får en underbar helg...

Kramis från mig
//Siv

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!!

grattis till de lyckliga vinnarna!!

underbar karaff du köpt in.klart en skulle få flytta in till er...*LER*

ha en nderbar helg!
Kram Nilla

Sjabbig men chic sa...

Ja, grattis till vinnarna! Ska kika in i din butik. Ha en riktigt skön helg du med!

Lisa

Sallys hus sa...

Hallå där!
Grattis till 1-år....och stort lycka till med nätbutiken!!
Vad fin den är!
Du har så mycket fint och det rycker i shoppinggenerna....fniss...
Tänk va att man aldrig slutar att behöva saker.
Karaffen är verkligen jätte fin.
Kan tänka mig att om man serverar vin ur den smakar det gudomligt...:)
Kraaaam o ha en härlig helg

MiaMaria sa...

Grattis till de lyckliga....

Och hjortarna är förra årets...så kan det gå men så glad du ska vara för dina...det skulle jag...

HA´nu en skön helg...
MiaMaria

Frida sa...

Grattis till vinnanrna! Hjortarna i förra inlägget är verkligen söta och hjärtat du har gjort är jättefint.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida