måndag 13 april 2009


Helgen kan sammanfattas i ett ord och det är

UNDERBAR
Tack till alla goa kunder som har besökt oss under helgen!

Det är sååå kul att ni hittar ut till oss och jag blir alldeles röd om kinderna av alla rara ord och välkomsthälsningar som ni lämnar!


Vi har även öppet idag ( annandag påsk ) 12 - 16




Den här krukan står utanför Slottsboden och hälsar er välkomna!



...............................


Och idag är det måndag och dags för vårtecken. Vi har haft riktig sommarvärme de senaste dagarna, det har varit upp mot 20 plusgrader och full SOL. Med andra ord har det hänt massor i naturen, men tyvärr har jag inte hunnit fotografera så mycket.





Penséer har planterats i lådor, de är så tacksamma och klarar ju även lite frost!




SKÖN VÅR, handgjorda träbokstäver. Finns hos oss i butiken och kostar 175:- / set.




SOL, 75 :- / set



Har ni sett vilket hav av vårblommor?


Ha det så gott allihopa!

Nu ska jag ge mig iväg och öppna butiken. Idag får jag hjälp av Linnéa.

Kraaam från Carina

9 kommentarer:

Patricia sa...

Jättekul att premiäröppningen blev så populär,det var ju aldeles fullt med folk när jag var där i fredag...jättekul!!!

Kram Patricia

Majas mammelucker sa...

Hej Carina!
vad härligt att det kom mycket folk ..har inte hunnit kommit ut till dig ..men jag kommer snart jag lovar..mycket fint du visar..jätte kul med nya vår saker som kommit hem..Lycka till och hade jätte gott!
Kram Maria.

Vero sa...

Vad härligt med mycket folk. Och vilka fina bokstäver... vill ha... Hoppas att det kommer lika mycket folk idag.

Vit som snö sa...

Härligt att det börjat så bra för er, synd att man bor så långt ifrån er!
Vackert med penseerna o blomsterhavet!
Kram Cilla

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt att det har varit så bra! Underbara bilder, som vanligt!

Kram Lisa

Patricia sa...

Ja det blir sååå fint i trapphuset, man tror inte man är i samma hus, det är sån otrolig skillnad mot innan. Nu längtar jag till allt grovgöra är klart så jag får inreda. Jag gillar ju mörka träslag så jag har köpt 2 nya superfina pidestaler i smide och mörkt trä, och några afrikanska trämasker som ska få pryda trapphuset, ska bli så kul att äntligen få fint där... =)

Och ny kamera är ju jättekul, så roligt att kunna ta riktigt fina bilder, speciellt närbilder och porträtt och sånt, gäller bara att träna så man lär sig hantera kameran rätt utan att behöva läsa i boken...hi hi.

Hoppas du får en skön tisdag!
Kram Patricia

Helena sa...

Vilken mysig blogg du har, ska passa på att spana in webshoppen! Blev fullkomligt kär i bokstäverna! Kram Helena

Viveka på Humlebacken sa...

Väldigt fint hav av vårblommor. Så där vill jag ha det, att det liksom sprider sig som en äng. Hmm, måste klura ut hur jag ska göra för att få det så.
kram
Viveka

Solsjö - Under en vind sa...

Underbara vårbilder, det är en så vacker tid nu!

Ha en go solig dag! Kram!