onsdag 4 augusti 2010

Dubbelvolt




Ja, ibland ser man saker som får hjärtat att slå lite extra och den här gången
blev det en dubbelvolt!
Jag lovade i förra inlägget att jag skulle visa något sagolikt vackert,
jag har upptäckt helt underbart vacker keramik som en tjej tillverkar och
jag blev alldeles stum och ville ha allt!


En stor härlig skål och en kanna fick bland annat följa med hem.
Skålen ska jag använda till sallad eller frukt och däremellan får den stå framme som ögongodis.


Det roligaste av allt är att den här duktiga keramikern kommer att göra en
ny kollektion inför höst och jul som kommer att finnas hos oss i Slottsboden.
Det kommer att vara lite blandade saker, skålar, muggar och ljuslyktor m.m.
Jag längtar redan!



En bukett blommor till alla er som tittar in här!


Det är tack vare er det är så kul att blogga. Ha det gott så ses vi snart igen!
Kramar från Carina


6 kommentarer:

annika sa...

Åååå så fint! Kul att kunna sälja så fina saker...får kanske ta mig en tur åt ditt håll någon dag.
annika

Anonym sa...

Ojoj va jättefint, kul att du ska sälja av keramiken :)

Ha det så bra Kram Elina

Marita sa...

Åååå vad vackert!! Vad kul att du ska sälja hennes produkter!! Vart kan jag få tag på den vackra skålen?? Vill ha!! Ja, jag vill ha kannan också förståss...och säkert en hel massa mer!
kram, Marita

Photo by Maria sa...

Jäkla vad snyggt det var.. Det där hade jag lätt kunnat köpa..

Ha en bra kväll..

Kram Mia

Vita huset 28 sa...

Åhh så fint de va, förstår om du har det framme för att titta på :)

kram Camilla

Anonym sa...

Oj,Oj så snyggt.Vill gärna ha både skål och kanna, finns det att köpa,och som vi västgötar säjer, kostar det nött? :-))

Ha det gött.
Bettan