fredag 6 augusti 2010

Hemlighus




...Ja, nu är äntligen hemlighusen här till mångas förtjusning!
Jag skrattade på jobbet igår och undrade om det satt en magnet i hemlighusen?
Det var så kul, för när kunderna kom in genom dörren drogs de mot ljushusen
som en magnet.




Men jag förstår dem för de är otroligt söta!





Och redan fredag igen! Fredagsfikat får bli en mini-vienetta, mumsigt god!
Den hittar du i frysdisken i Slottsboden, perfekt att ta till när man som jag inte
hinner baka.
Ha nu en alldeles underbar helg och hoppas solen skiner på er!!!
Kramar från Carina

7 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ja de där husen är supersöta :)

Charmigt värre!

Åh fredagsfika, yummie!! Vienetta som är så gott :)

Ha en trevlig fredag och helg!

Marita sa...

Men himmel så söta hus!! Nu blir jag ju tvungen att komma till dig igen, jag har ju just varit där...Åhhh vad jobbigt, not! Fniss!!
Minivienetta...visste inte att det fanns. Måste jag komma ihåg att köpa hos dig när jag kommer nästa gång!
kramar, Marita

Photo by Maria sa...

Jag förstår era kunder för jag hade nog dragits till hemlighusen jag med.. Så söta..

Mini-vienetta...Mmmmm... Sååå gott..

Kram Mia

Min Skattkammare sa...

Hej min vän!
Jag kände att det var något som susade förbi....! ;o)
Men du....vilka ursöta små hus, vem kan motstå dem??!
Ohh...ja, du måste komma på marknaden!!
Blir det nåt Formex för dig då? Det blir fredag för mig...tror jag ialla fall.
Vi ses! :o)
Kramar Kicki

Anonym sa...

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.

Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.
http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/

kram Bitte

Dubbelörn sa...

Hur har du det vännen? Har inte hunnit förbi dig än, sonen jobbar intensivt o har lagt beslag på bilen ;). Och alla hundar har dessutom hållit sig friska :D.

Keramiken du visar är underbar. Nästa vecka ljusnar det på bilfronten o då ska jag nog hinna en tur till dig.

Kram

Vita små hjärtan sa...

De är ju så fina. Jag har köpt ett sånt o gett bort i present.
Kram Agnetha