måndag 1 november 2010

Hur söt kan man vara?





Ja, nu är det många sötisar som har flyttat in i Slottsboden.
En stor, kramgo änglanalle sitter och övervakar julmyset.







Och isprinsessan är redo för första piruetten!
Julstämningen har smygit sig in i butiken, och stort TACK till alla er som har besökt
oss i helgen!!!
Vi fortsätter med att packa upp mera nyheter och fyller butiken med
ännu mer. Nyss backade en lastbil upp här på gården med en pall varor från
Dommo by Gawor. Julafton igen...




Ännu fler sötisar! De här vinteränglarna är väl för härliga?




Och så här söt blev burken fylld med pepparkakor!


Den har följt med många kunder hem i en kasse i helgen så nu finns det bara ett fåtal kvar.
Hoppas ni har haft en skön helg, det har jag haft!
Nu väntar en ny, spännande vecka med mycket kul!
Vi ses snart igen.
Kram, Carina


4 kommentarer:

Patricia sa...

Åh den första nallen var ju superfin!! Och burken i krog är med härlig...så mycket fint som vanligt.. =)

Ha en bra dag i allt uppackande.. =)

Kram Patricia

Maggi sa...

hej vad avis jag blir på alla fina saker ni har! är det en butik du jobbar i ? får du själv bestämma vad du vill beställa in?

Lilla hjärtat sa...

Så fina juliga saker du har i butiken!!
Hur går det med voffens päls? Har du lyckats få till den?
Kram A-K

Vitt hus med svarta knutar sa...

Nemen hej, här är du ju=)

Änglanallen är såå fin, jag stod länge och höll i den för jag älskar nallar (och är lite barnslig också).

I förra inlägget visar du den fina korgen med ljus och äpplen. Tänk att maken lade märke till att du hade doftat lite florsocker på äpplena så det skulle se ut som snö. Det tyckte han var fint=)

Önskar dig en fin tisdag!
Kram,
Regina

Ps. Nu lägger jag till dig i blogglistan så jag inte tappar bort dig.