fredag 26 november 2010

Välkommen advent





Jag har tjuvstartat, nu lyser det så stämningsfullt i fönstrena!
Än finns det några adventsljusstakar kvar i Slottsboden om du blir sugen...
De är så himla vackra!
( Och nytt för i år är att de har LED belysning )







Nu utökar vi våra öppettider inför jul ( se högst upp i min högerspalt )
Varmt välkomna på julmys!





Lagom till advent har hyacinterna börjat slå ut.
Kursiv
Kursiv



Och karamellskålen är fylld med godaste skumtomtarna!
Varsågod, slå dig ner en stund och låt dig väl smaka, glöggen kommer strax.









Ha nu en riktigt skön adventshelg!



Vi ses snart!
Kramar från Carina


5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhhh vad fint du har pyntat..en härlig tid nu..
Jag har mejlat till dig nu..
Kraaam Anette

Photo by Maria sa...

Så fina ljusstakar.. Visst är det en härlig tid nu.. Mysig!!

Skumtomtar!! Jag älskar dessa små rosa godisar ... Mmmmmm..

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia

Vita små hjärtan sa...

Så fina stakar!
Kikar in och önskar dig en mysig första advent!
Kram Agnetha

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack söta du, jag slår mig gärna ner vid ditt bord i ditt adventspyntade hem=) Fina adventsstakar och goda skumtomtar.

Önskar dig en fin fortsättning på 1:a advent!
Kram,
Regina

Uttan sa...

Jag slår mej ner och tar en skumtomte och väntar på glöggen ;)

Underbara ljusstakar.
Jag hoppas hinna komma till Din butik innan Jul men det har varit lite mycket pga sovrumsrustningen men nu är det klart.

Ha det Gott!
Kramar!