onsdag 1 december 2010

December





Nu är julmånaden här, förhoppningsvis fylld med massor av glädje och mys.
Hos oss är det "fest" just nu, Susanna ( dottern ) kom hem från London igår,
och nu stannar hon hemma några dagar så vi får rå om henne ordentligt!
Hon bor och jobbar i London sedan i september och det här är första gången
hon har några dagar ledigt och kunde resa hem.




I hallen har det smygits sig in röda detaljer, så fint till allt vitt!
Röda kuddfodral finns hos oss i Slottsboden




Kursiv


KursivOch sötaste tomteparet packades upp igår!

Vill du ha ett eget tomtepar kan du beställa dem här




Byrån i hallen är pyntad. Tavlan på väggen köpte jag förra året hos Kicki



Ett nytt bord har flyttat in i hallen. Det har jag köpt hos Lavendeldrömmar.

Tallrisdoften i hallen gör mig glad varje dag när jag kommer hem!

Lyktan och de små kottarna och stjärnorna som hänger i tallriset finns

hos oss i Slottsboden



Det gör även den här fina gunghästen!
Finns att beställa här



Underbara amaryllis i vas ( min nya favorit! ) som jag fått av goaste vännerna!

Önskar er alla en fin decemberdag!

Kramar från Carina






2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Nu har jag klickat på "här" flera gånger så jag glömde nästa bort att jag skulle lämna en kommentar;-) Vad mycket fina saker du fått in i butiken. Tomteparet är bedårande och alla små gunghästar...me like.

Ha det så fint i det vita vinterlandet!
Kram,
Regina

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen...
Så mycket fint du har. Gunghästen var fantastisk!!!! Å allt annat också såklart!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha