onsdag 8 december 2010

Söta saker




En helt underbar anteckningsbok att skriva in sina bästa recept i,
eller till att skriva sina vackra tankar i.
" Keep calm, carry on and eat cake "
Finns att köpa här och kostar 99:-
Kanske ett julklappstips?



Och då passar det väl bra med en god kaka?
Jag hittade ett nytt recept i en väl använd bok, " Vinterns söta" .
Päron och lingonkaka och den kommer att bakas fler gånger!
Lite lagom "julig".



En annan söt sak som packats upp på hyllorna i Slottsboden är detta
lilla " tittskåp" som endast kostar 39:-


Nu är det full fart i butiken och vi packar upp och fyller på allt vad vi kan.
Julklappar slås in för fullt, presentkorgar packas och vi skickar paket runt om i landet
som beställs i webshopen. Jag hinner inte skriva hälsningar inne hos er andra just nu,
men jag tittar in och hälsar på emellanåt.
Ha det så gott allihopa! Glöm inte att stanna upp en stund ibland, värm lite
glögg och smaska på några pepparkakor.
Kramar från Carina


3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin bok att skriva in recept i. Jag har tre anteckningsböcker fulla med recept som jag skrivit in, tyckte det var tråkigt med lösbladssystem. Behöver nog snart en ny bok=) Förstår att ni har fullt upp till jul och vad mycket fina saker det finns.

Ha en fin avslutning på veckan och en fin helg!
Kram,
Regina

neight sa...

see page best replica designer find this bags replica gucci look at these guys gucci replica

Anonym sa...

pop over to this website replica bags buy online see this website dolabuy.su look at these guys gucci replica handbags