fredag 31 december 2010

Nyår





Årets sista dag. Det känns alltid lika spännande att få kliva över tröskeln
och in i ett nytt spännande år, fullt av nya möjligheter.
Här har vi haft sköna, lediga ( och lata ) dagar och inspirationen har kommit
smygandes igen. Igår var jag iväg och handlade hem en STOR påse med
pysselmaterial som ligger och väntar på mig.


Tusen TACK för alla gratulationer på min födelsedag både här på bloggen
och på mailen! De värmer mitt hjärta och jag är så glad och jag känner mig så ödmjuk
över att så många kikar in här!




Nu önskar jag Er alla ett fantastiskt



GOTT NYTT 2011

Vi ses nästa år!
Nyårskramar från Carina

9 kommentarer:

Patricia sa...

Här har det med varit lata dagar .. och de är inte slut än .. =)

Önskar er att Gott slut och ett Gott nytt år!

Kram Patricia

ängeln i vitt sa...

Kikar in för att önska dig ett riktigt *** GOTT NYTT ÅR ***

Varmaste kramen / Carina

Vit som snö sa...

Tack Carina till dej också, för ett fint och inspirerande bloggår!
Önskar dej en fin kväll och ett underbart Gott Nytt År!!!
Kram Cilla

Nellie sa...

Grattis i efterskott! Tittade in för att önska dig ett gott nytt år! Kram Nellie

Uttan sa...

Grattis i efterskott...

Önskar Dej ett gott Nytt År!

Kram!

katarina sa...

Hej Carina!

Önskar dig och familjen ett gott nytt år!
Kraaaaam Katarina och Sally

Marita sa...

Grattis underbara du på födelsedagen!! Vilket vackert gottebord du har ordnat!! Men det brukar du göra, du är duktig på att få till det så där extramysigt!
God fortsättning på det nya året! Det var länge sedan jag var in till din härliga butik...men jag kommer snart!
kram, Marita

Hanna sa...

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig kväll!

Marie Söderberg sa...

gott nytt år du med, /Marieramsant