måndag 13 december 2010

Lucia...





... förgyller denna dag.
Nu är det bara 11 dagar kvar till jul... jag vill att de här dagarna ska gå
sakta, jag vill hinna njuta så mycket som möjligt!
Jag älskar den här tiden före jul som är fylld av mys och pyssel.
Helgen har gått alldeles för fort men den har varit helt underbar!
Många har besökt oss i butiken i helgen och det har varit så kul att träffa
alla glada kunder!


Kaffe i vackraste koppen ( finns ett fåtal kvar i butiken )
och pepparkaka.



Kursiv
Min kära gamla bok har plockats fram och kommer att läsas ännu en gång.
Kursiv
"Sagan om Sankta Lucia"




Nu önskar jag er alla en fin Lucia-dag.


Jag är ledig och ska passa på att handla några julklappar och sen får vi se vad
dagen har mer att erbjuda.
Ha det så gott allihopa!!!
Kramar från Carina

Kursiv

4 kommentarer:

Vit som snö sa...

Jaa det går alldeles för fort, det är en så mysig tid som man liksom vill bromsa upp lite...
Vad fin din lucia är, jättesöt!
Här bär det snart av till luciafirande, ska bli mysigt:)
Jag har ju lite julmysiga saker härhemma som jag vann i en jultävling hos dej:) Superfina saker!
Ha en fin kväll o hoppas du hinner njuta av den här tiden nu!
Kram Cilla

Sara sa...

Hejsan
Jag vill också att tiden ska gå sakta nu så man hinner njuta. Ska snart iväg på lucia hos äldsta grabben
Kram

Vita små hjärtan sa...

Håller med, nu går det fort!!!!!
Ha en mysig Luciakväll.
Kram Agnetha

Photo by Maria sa...

Ja tiden rinner på fort nu.. Och det är ju dessa dagar innan jul som är de mysigaste, ja eller näst mysigaste för inget går upp mot julafton..

Ha en fin tisdag..

Kram Mia