onsdag 25 april 2012

Målarglädje

    

   När vi var på mässan i januari så "hittade"  jag en härlig monter fylld med massor av
målarglädje!

Kände direkt att det här passar bra in hos oss i butiken!
Det är Lena Wikman från Leksand som målar så mycket fint.
På översta bilden syns en härlig VÄLKOMMEN skylt.



Fina spiralblock att skriva i finns också med flera olika motiv.



Visst blir man glad av denna häst?

Lena har även en butik i Leksand,  Lokgården  och dit vill jag gärna åka i sommar.



Dubbla kort med kuvert finns med flera olika motiv. Vitsippor passar väl bra nu när
det lyser vitt i skogskanten?  Hästar är givet här hos oss i Strömsholm.



Minikort att fästa på paketen finns också med flera olika motiv.


Det finns även flera underbara barntavlor att välja på.


 Ja, nu händer det mycket i butiken och nya varor trillar in hela tiden.
Igår eftermiddag kom ett efterlängtat stort paket som jag ännu inte hunnit öppna,
men jag vet att det finns mycket fint i det!

Här skiner solen så härligt nu på morgonen och det lovar gott!
Nu väntas en kopp kaffe i uterummet och sen blir det en härlig promenad med Elvis
innan det är dags att ta itu med dagen.

Tack för att just Du tittar in här!

Det ska bli spännande att se hur detta inlägg ser ut när jag publicerar det... idag var det sig
inte alls likt när jag skulle göra ett inlägg och jag har trilskats en stund med bilder o text.

Ha det gott i vårsolen!

Kramar från Carina



2 kommentarer:

Vit Hortensia sa...

Det ser precis lika fint ut som vanligt!!...med så många härligt glada bilder på nyheter.
Påminner mig om Dalarna och vår Dalagård!

Solskenskram!
Birgitta

Vitspets sa...

Påminner mig om Dalarna Så himla fint ...
Ha en trevlig kväll
Kram karina