fredag 27 april 2012

Nytt o snyggt



Fredag morgon och strålande sol  -  en härlig start på den stundande helgen
som knackar på dörren!  Kanske många av er har en ledig långhelg att se fram emot?

Vi har öppet som vanligt i helgen, lördag o söndag  12 - 16
Tisd 1 maj öppet  12 - 16

Varmt välkomna!

Helgbuketten denna vecka består av ljuvliga vita blommor som jag inte vet vad de heter,
men de lyser så vitt o fint på matbordet och gör mig glad!


En stor låda med underbara smycken från VÅGA´s sommarkollektion plockades upp igår,
och det finns sååå mycket snyggt att välja på just nu!
Dessa 2 armband kunde jag inte motstå och de ska få pryda min arm nu!

Härlig rosa färg på armbandet (149:-) och det finns även ett halsband med samma stenar.
Det andra armbandet är också supersnyggt och kul att matcha ihop med olika armband, det
finns med flera olika färger på stenarna, bl a cerise och orange!

Har du vägarna förbi så kika gärna in och titta på allt snyggt!


En ljuvlig scarf i milda, härliga färger! Första sändningen tog slut i ett nafs men igår kom
det hem påfyllning igen.
Jag bara älskar denna svarf, så himla användbar!  Den är krinklad och ganska bred, så om du
vill kan man veckla ut den och ha över axlarna till en ärmlös klänning. Eller som jag gjort
i butiken, jag har den som löpare på ett bord!


Hm, ville så gärna visa den här fina tunikan som packades upp igår... men bilden blir
liggande hur jag än försöker att vända den?
Men hoppas ni ser hur fin den är i alla fall!

Vit med vita broderier och till priset av 398:- 
( Jag skickar gärna, maila mig på info@slottsboden.com så återkommer jag med
portokostnad )



Igår kväll var det ännu en härlig kundkväll i butiken, ett glatt gäng med goa tjejer var
hos oss och stämningen var på topp!  Stort TACK till alla er som kom!
( Och ett JÄTTETACK till dig A-M som var kvällens värdinna! )
Vill ni boka en "egen" kundkväll hos oss så hör av er via mail info@slottsboden.com

När alla hade gått hem för kvällen så "trollade" jag fram glassboxen ( under vinterhalvåret
när den är avstängd så förvandlas den till ett bord! ) och strax ska jag åka ner och möta
GB - bilen som kommer och fyller upp boxen!

Tack till alla er som tittar in här och vad kul att det kommit några nya "följare"!

En supermysig helg önskas till er alla!!!

Kramar från Carina



6 kommentarer:

Vit Hortensia sa...

Det är lövkojor du har på bordet!
Doftar underbart, men är inte alltid så hållbara.
Finns i så många fina färger....jag älskar de som är rosa/lila, men mörklila är också så fina...eller att blanda hela skalan... Mmmmm :-)

Go'helg kram på dig!
Birgitta

rosenälvorna sa...

Hej, kanske jag tittar in i helgen på väg till Sura ;) vi får se hur många det är med i bilen. Trevlig helg i alla fall! Kram Christina

Vita små hjärtan sa...

Vad mycket fint! Å ljuvliga blommor!!
Ha en riktigt fin helg vännen!
Kram Agnetha

Sallys hus sa...

Hej gumman!

En massa snyggt som vanligt..;)

Hihi...nää du behöver inte oroa dig...jag fick ditt sms....men jag skulle just försöka baxa in 5 träd i bilen då så jag hann inte svara...å nu hade jag ärligt talat glömt det...
Huvudet värker idag...:(

Ja...det fanns ljuvliga rosa magnolior också...
Jag köpte även 2 träd ca 1.3 höga..
Eucalyptus vide....de blir sååååå fina och man kan ha dem i stora krukor...
Jag har tänkt i 11 år att jag ska köpa ett plommonträd...så DET ska inhandlas också..;)

Himmel Carina det är ingen fara....det gör mig inget att åka ensam...kanske tvingar jag maken att åka med...;)
Kram o ha en mysig helg!
Katarina

pethi sa...

Click This Link best replica bags online browse around this site Loewe Dolabuy Recommended Site bag replica high quality

dateceth sa...

m1c00c8k21 o0l58g2r37 o5e32d9e19 i4t12m2n53 n2c74o2c66 i9t18w7u28