måndag 18 juni 2012

Hej alla glada


En bukett pioner till er alla goa som tittar in här!

Mina egna pionbuskar ser riktigt ynkliga ut i år och inte en endaste knopp syns, de som alltid
brukar blomma så frikostigt. Vet inte vad som hänt med dem i år...?
Men som tur är finns det ju buketter att köpa så det går att njuta av de fina blommorna.



Jag har planterat om mina vita mårbackor som jag köpte när vi var till Slottsträdgården
i Ulriksdal. De var stora och fina från början och nu har de hamnat i ännu större krukor och ser
ut att trivas fint!  Kanske för att madonnan vakar över dem?



I butiken plockas och donas det för fullt. Mycket nytt har kommit upp på hyllorna och vi
har även fått påfyllning av kära favoriter.


Vi har fått påfyllning av VÅGA smycken och även några nyheter. Pärlor är en stor favorit
och dessa halsband och armband blev glatt mottagna!


Vita glaspärlor med små klarglaspärlor som mellandelar, ursnyggt! Halsband 199:- och
armband 149:-



Och här syns några av mina favoriter i vitt o creme. Så himla snyggt med läder och lite
bling!


Jag har inte hunnit provbaka något gott från Smultrongårdens fina bok än, men den ligger
framme och jag bläddrar och inspireras. Kanske det kan bli något gott till midsommar?
Här blev det istället en repris från förra helgen, den smarriga rabarberpajen som ni fick receptet på.
Men nu törs jag nog inte baka den flera gånger för den är alldeles för god och jag kan inte låta bli den... det blir alldeles för många points om den finns hemma...

Nu väntar jag på att yngsta dottern och Elvis ska vakna så vi kan ge oss ut på en
långpromenad, det är väl en härlig start på dagen?

Ha det så gott och kom gärna och hälsa på oss i butiken om ni har vägarna förbi!
( Öppet ALLA dagar 12 - 16 )
Sååå kul med alla ni som hälsar på och extra kul när ni berättar vart ni kommer ifrån och ni må tro
att det värmer i hjärtat när ni berättar att ni följer bloggen.

Ha det gott!

Kramar från Carina

Kramar från Carina







Inga kommentarer: