måndag 4 juni 2012

Kalashelg


Vi har haft en helt underbar KALAS-helg i butiken och det är så kul att sååå många ville
fira med oss!!!

Många deltagare i vår utlottning i butiken och jag önskar jag kunde ge  alla ett pris,
men så fungerar det ju inte...



Alla 10 vinnare är underrättade via telefon eller sms och alla namnen står inne på
vår hemsida 

GRATTIS till er!

......................................


Nu laddar vi om och tar nya tag -  SOMMARTIDER  i butiken och vi har öppet veckans alla
dagar!

Imorgon är det även första dagen på  STRÖMSHOLMSTÄVLINGEN

Under en och samma vecka samlas eliten inom dressyr, hoppning och fälttävlan på
tävlingsbanorna vid Strömsholms slott.

Varmt välkomna till Strömsholm!


Receptet på den underbara rabarberpajen kommer under veckan - och jag lovar, den var farligt god!
Men som sagt, det är ett "gammalt" recept som legat i mina gömmor länge och kanske flera av er
redan känner igen det. 

Likaså kommer den utlovade utlottningen till alla er goa som tittar in här senare i veckan!

Ha en underbar dag! Det tänker jag ha!

Kramar från Carina 


Inga kommentarer: