fredag 21 september 2012

Utlottning


Fredagsmys med tända ljus.
Jag har redan varit  en vända till butiken och packat upp flera kartonger
som vi inte hunnit med i veckan och nu är klockan bara 8 på morgonen och jag sitter här 
med kaffe och tända ljus. Myspys. 
Den här veckan har varit smått kaotisk med alla leveranser som trillade in och vi har haft
fullt upp med att göra det fint hos oss i butiken. 
Glasfatet med silverskimmer som ni ser på bilden är en av nyheterna som kom i veckan.



Jag petade undan hortensian så ni ska se hur vackert det är.
Så himla snyggt och kostar endast 49:-

....................

Underbart snygga smycken från VÅGA har också kommit hem, det ena finare än det andra!
 
Och nu är det dags för en utlottning, VÅGA har skänkt ett armband som vi lottar ut
till en av er alla som kikar in här.


För att vara med och få en lott så lämnar du en liten hälsning i detta inlägg,
för 2 lotter så länkar du med denna bild på din sida och för 3 lotter så "gillar" du oss
( Slottsboden Strömsholm ) på facebook ( länk finns i högerspalten ).
Skriv i hälsningen hur många lotter du tar.
Har du ingen egen blogg så går det även bra att maila mig: info@slottsboden.com

Utlottningen pågår tom torsd 27 sept



Halsband med hjärta 299:- , armband 199:-, snygga ringar från 89:- - 199:-  


Så mycket snyggt!



Snyggt med flera armband på armen.


Tokgillar det här gula!!!


Vi skickar gärna om du ser något som du vill ha!


Snygga skrin att förvara favoritsmyckena i, 149:- st.


Halsband med lång kedja, 299:-


Vi bjuder på portot om du vill beställa något av smyckena.


 LYCKA TILL i utlottningen som pågår tom 27 september, hoppas att
just Du vinner!

Idag väntar en ledig dag och troligtvis blir det shopping med ett par stycken av
de "stora" barnen. Kul när mamma får följa med!

Fredagsfika ska vi väl också ha, eller hur?



Höstens första äppelkaka med vaniljvisp blir det här, mums.

Ha nu en supermysig hösthelg och ni är förstås HJÄRTLIGT VÄLKOMNA att besöka
oss i butiken  nu på söndag 12 - 16

Vi har fyllt på med massor av nytt!

Kramar från Carina










7 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Måste vara lite som julafton att få packa upp allt fint..

Självklart vill jag vara med och tre lotter blir det för mig =)

Ha en fortsatt fin fredag..

Kram Mia

Anonym sa...

Hej hej! Jag skrev till dej häromdagen och undrade om du har någon trasmatta med rosa o grönt i kvar. Du skulle kolla i butiken vad du hade ;) Jag ville bara höra om du vet vad du har och i så fall längd, bredd och pris? Du har en toppenmysig blogg :) Hälsningar från Kicki

Vitspets sa...

Åhh så mycket fint
Jag tar gärna en lott
Kram Karina

Sallys hus sa...

Hej hej!

Jag vill ha MÅNGA lotter så jag länkar o gillar..;)
Kramelikram
Katarina

Anonym sa...

Hej hej! Vad roligt med en utlottning och åh så vackert armband. Jag tar 1 lott. Måste passa på att säga att du har det väldigt fint hemma och du ger mig så mycket tips och idéer. Tack!
Ha det bra!
Pernilla
Pernillaeriksson1@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Armbandet är helt underbart fint och färgen passar perfekt nu till hösten. så Självklart måste jag pröva med en lott. Kram Alexandra
Alexandra.erik@hotmail.com

Unknown sa...

view website bags replica gucci hop over to here Prada Dolabuy webpage replica designer bags