onsdag 19 juni 2013

Sommarnyheter och annat...


Älskar dessa härliga sommarmorgnar!

Solen skiner, dagg i gräset och fåglarna kvittrar... jag har nyss gått en runda och kikat 
på alla blommor och gett dem lite vatten och nu är det dags för frukost i uterummet.

I butiken är det full fart om dagarna, det kommer nya varor hela tiden och vi packar upp
och fyller på med både nyheter och kära favoriter.

I fredags eftermiddag hade jag besök av goa Maria från VÅGA och vi beställde 
sommarnyheter till butiken och igår kom en JÄTTElåda med fina smycken!


Oj, oj, oj det kom hem såååå mycket snyggt!  Härliga färger, massor med olika armband, 
halsband och örhängen!!!  Välkomna in och kika om ni har vägarna förbi!


Superfint smalt armband i makramé ( tror jag det heter...) med ett strasskors á 119:-,
finns förutom i cerise även i svart.
På  nedersta bilden är ännu en favorit - 2 armband i set för 199:- / set
De finns i flera härliga färger!

Det här var bara ett smakprov på allt fint, kom in och kika vetja!




En stor restnoterad leverans från Strömshaga har också kommit hem och jag 
passade på att komplettera med några kära favoriter!
Den här knäckebrödsburken tog slut i ett nafs förra gången men nu har vi fyllt på 
med extra många men vänta inte för länge om du är intresserad.
Perfekt till ett litet paket knäcke och så skönt att slippa smulor i skåpet;)
( 129:- kostar burken )

( bild lånad från Strömshaga )

Och äntligen fick vi hem den supersnygga vinboxen i vit plåt!
Passar till en 3 liters vinlåda och kostar 230:- 
En liten vändbar skylt följer med, på ena sidan står det  white vine och på den andra rose vin.
Ytterligare en skylt medföljer med texten red vine. 



Och så passade vi på med att fylla på med  de bulliga och fina glasburkarna.


Finns i 2 storlekar och kostar 85:- och 99:- st
Vita hjärtan utan text kostar 15 :- st


Midsommar närmar sig med stormsteg och vi har öppet ALLA dagar, även hela 
midsommarhelgen!

Ha en härlig onsdag så ses vi snart igen!

Vill ni följa mig på Instagram så hittar ni mig på carinaharju och även på 
slottsbodenstromsholm

Kramar från Carina

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Men ohhh så mycket fint du visar..Strömshaga har verkligen mycket fint..vi har också dom..
Kraaam Anette
P.s Tänk att jag får jobba med inredning igen, känns som en dröm..och jag får åka på Formex igen !!!

Photo by Maria sa...

Vojne så mycket fint.. Jag är ju galet förtjust i armband, och dessa du visar var ju supersnygga =)

Ha nu en fin onsdag..

Kram Mia

Vit Hortensia sa...

Önskar att jag vore så där morgonpigg! Jag skulle plantera nu på morgonen...istället sitter jag här vid datorn :)
Alexander skrattade när du skickade sms om bild som du lagt ut på instagram. Jag har ju en sådan där "stenåldersmobil" som man bara kan ringa ifrån, har inte ens kamera på den så någon bild kunde jag inte se, men den var säkert jättebra :)
Ha en skön onsdag!
Kramis
Birgitta