onsdag 24 juli 2013

Blomsterglädje...


...och sommarglädje just nu!

I tisdags var jag tillbaka i butiken igen efter några dagars välbehövlig ledighet,
och jag var fylld av lust och inspiration!

För det är ju så att hur mycket jag än "älskar" butiken och hur inspirerande jag än 
tycker det är att träffa alla trevliga kunder och hur svårt jag än har att slita mig 
därifrån så behövs det lite distans ibland. Och käre mannen och jag har haft sååå 
trevliga dagar på resande fot, vi har besökt många härliga och inspirerande ställen
men mer om det en annan dag :)



Igår packade jag upp lite nytt som kommit och fyllde även på med ljuvliga blommor.
Bland annat härligt doftande lavendel!  Och dessa  rosa raringar ( praktklocka ).


Tänk så mycket trevligare det blir med lite levande blommor!


Grön slingrande pepperonia blandade jag upp med några fuskrosor...


" I det enkla bor det vackra"


Och blomsterarrangemangen blev väl mottagna så idag har jag varit iväg en 
sväng och hämtat hem mera blomster som finns på plats tills imorgon.

Ha det allra bäst nu och njut av sommaren när den är som härligast!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: