onsdag 4 december 2013


Redan mitt  i veckan och dags att vända klackarna mot helg igen!

Hur gör ni med pyntandet? Är ni klara eller väntar ni ett tag till?

Här hemma börjar det bli så gott som färdigpyntat ( förutom granen då... ), jag 
använder mig av mycket grönt när jag pyntar, små granar och kransar.
Och jag blandar hej vilt, både äkta och konstgjorda:)  Hyacinter, mossa och kottar
används också flitigt.

Matsalsstolarna i vardagsrummet har fått små kransar på ryggen.



Det är små konstgjorda grankransar som jag knytit med ett vitt skirt band.



I det enkla bor det vackra...

I vardagsrummet är det inget rött till julen, jag håller mig till det vita men man ska 
aldrig säga aldrig... jag testade med härligt röda plädar som kom hem till butiken 
och det var såååå himla snyggt! Vi får väl se...

Mycket fint har kommit hem till oss i butiken i veckan och ännu mera är på väg.

Självklart har vi ett nytt       ADVENTSERBJUDANDE

och det gäller från och med idag onsdag 4/12  tom söndag 2 advent
( eller så långt det räcker )




Halva ord  priset  på kvarvarande kläder
( ord pris 599:- )




 20%  rabatt på Kanelsmutt
( ord pris 75:- st )

Kanelsmutten är en storfavorit, lika god att dricka varm som kall!

Välkomna att hälsa på hos oss i butiken, öppettiderna hittar du här





En hel massa textilier har som sagt packats upp i veckan. Vi har fått påfyllning 
av gardiner, stolsfodral, kuddfodral, löpare mm. Nya juldukar och så dessa 
härliga plädar i vitt och rött. Kostar endast 265:- st och det är  de här röda jag
är sugen på att köpa med mig hem ;)


En sväng till blomstergrossisten har jag också hunnit med och som vanligt 
åkte jag hem med en knökfull bil. Nu är det påfyllt med vita vaxade äpplen igen,
små minigranar ( ursöta!!! ), hyacinter, kransar mm. 

Följ gärna mig och butiken på Instagram, där uppdaterar jag ofta.
Butiken heter slottsbodenstromsholm   och privat heter jag carinaharju.

Nu är det det dags att binda kransar av mjuk-en  till beställning innan öppning
och självklart finns det även kransar till försäljning idag.

Hoppas vi ses!

Ha en bra dag!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: