måndag 23 juni 2014

Midsommarhelg


Hoppas ni alla har haft en skön midsommarhelg!

Kransen på bilden  ( och en till likadan ) prydde mig och Eva när vi 
jobbade i butiken på midsommarafton. En härlig dag med mycket glädje 
och otroligt många besökare hos oss. Stundtals var det kö utanför och det gick
knappt att röra sig inne i butiken men alla var goa och glada och en kund berättade
att hon väntat i en timme för att komma in till oss ;)


Det är något magiskt med midsommarafton, eller hur?


Efter stängning for jag hem och svirade om lite snabbt innan vi 
åkte vidare till goaste K och C för att fira midsommar tillsammans 
med dem och flera goda vänner. 


En mysig kväll med mycket värme och skratt i deras härliga uterum. 


Elvis fick följa med och fira midsommar och dagen efter var han såååå trött :)

Och det smittade av sig, hihi. Jag har varit ledig lördag och söndag, bästa Eva 
har tagit hand om butiken och självklart hade jag mängder av idéer på allt 
jag skulle hinna med under dessa dagar :) Men tröttheten tog över, jag har 
varit galet trött hela helgen och gått som i en dimma och inte alls fått 
speciellt mycket gjort.  Lite har jag förstås gjort, men jag har fått 
tvinga mig själv till att göra det och så blev det vila efter det, hihi.

" Det är så skönt att inte göra någonting och så vila efter det"


Men nu är det ny dag och ny vecka och jag känner mig pigg och utvilad!

Solen strålar och det hjälper förstås till ;)

Lastbilen var nyss hit på gården och lämnade av ett stort paket med
te och godsaker så det tar jag med till butiken idag som vi kan packa upp. 

Ha en härlig start på nya veckan, vi ses snart igen!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: