tisdag 22 september 2015


Ännu en solig och fin höstdag!  Och när hösten visar sig från sin soliga sida 
då njuter jag lite extra ;) 

Helgen hos oss var underbar med solsken och jag hoppas ni som var lediga kunde njuta
av det underbara vädret! Jag har visserligen jobbat men jag njuter varje dag vi kan
jobba med dörren uppställd på vid gavel :)
Vi har haft det toppen i helgen, helt enkelt försökt göra det bästa möjliga av allt.

Fredagskvällen började med besök hemma hos goda vänner på landet, god mat och 
gott i glasen och supertrevligt. Timmarna rusade iväg;)


Och till butiken fortsätter det att trilla höstnyheter ;) Nyss var förresten lastbilen 
här med 6 st MEGAkartonger som jag tar med till butiken om en liten stund.

De här fina "bubbel" vaserna kom i förra veckan. Hur snygga som helst! Och till 
toppenpris, 129:-  och 179:-



I lördags när jag kom hem på kvällen dukade vi i uterummet och så satt vi 
och väntade in  vår 3-rätters som käre sonen hämtade hem till oss :)

Vi firade vår bröllopsdag i all sin enkelhet. 28 år som gifta :)


Jag dukade med favorittallrikarna som kommer från butiken och det gör även
de nya vinglasen med guldkant ;)

Löparna är också en nyhet, grova och härligt "höstiga". De tog slut i ett nafs men 
nya är på väg till oss inom kort.


Vi har fått hem många olika modeller på batterislingor och även några på el.
Här syns en av dem med små "glödlampor". Timer förstås så de sköter sig själva ;)


Här ovanför syns en bild hemifrån Susanna (dottern) , hon har hängt sin slinga 
på ena sidan ramen. Enkelt och dekorativt!


Och kolla in höstens snygga väskor som har kommit hem!

Väskor i 2 stl och så jättesnygga plånböcker. Priser från 299:- - 499:-

Välkomna till oss och kika!


Nu väntar en solskenspromenad med en glad liten hund innan det är dags
att öppna butiken för dagen. Hoppas vi ses!

Kram kram från Carina

Inga kommentarer: