onsdag 23 mars 2016


Hej på er i mitt i veckan och idag har vi dymmelonsdag :)

Härlig morgon, dock lite småkylig. Jag har startat min morgon här i uterummet.
Med hjälp av lite extravärme, tända ljus, ett par plädar och kaffe så blev det riktigt
mysigt!  Fåglarna kvittrar och det känns som en härlig start på dagen!

Den fina tuppen är jag så glad över, finns i butiken ( i alla fall ett litet fåtal kvar ).
Mild och fin i färgerna och jag tror faktiskt det får bli en "året runt" tupp som jag tänker
ha framme för jämnan. Vill du ha en egen så får du skynda dig till butiken, 299:- kostar de.



Majalyktorna som finns i 3 stl och som man även kan köpa som ett set hos oss
för 399:-   ( finns också endast ett fåtal kvar i butiken )
Jag tokgillar dem och jag använder dem både som lyktor och krukor :)
Här i uterummet har jag pyntat med minipåskliljor och pärlhyacinter. Och vet ni vad?
Dessa blommor har stått här ute sedan sista veckan i februari! De håller sig så bra när det 
är svalt.


Nyhemkomna lyktor som jag inte kunde motstå och några fick följa med mig hem.
Så vackert slipat glas och de ger ett fint sken. De får också bo här i uterummet.
Nu börjar en period när vi tillbringar mer och mer tid här ute.

I butiken förbereder vi för fullt inför Konst o kulturrundan. Mycket nytt har packats 
upp och mycket nytt är på väg till oss och ska packas upp. Det kommer att bli bråda
dagar med att bringa ordning men ack så skoj!!!

Flera fina erbjudanden kommer ni också att hitta hos oss!!!

Öppettiderna ser ni här



Nyhemkomna löpare i flera färger, rosa, vit , beige och olika blåa toner.
Även snygga underlägg i flera färger. 

Ha en toppendag så ses vi snart igen!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: